دانلود مقاله و خرید ترجمه:زندگی در دنیای داده های بزرگ: پیش بینی فعالیت های تجاری بوسیله تلفن همراه با توجه به نگرانی در باره حفظ حریم خصوصی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده داده های بزرگ
  • زندگی در دنیای داده های بزرگ: پیش بینی فعالیت های تجاری بوسیله تلفن همراه با توجه به نگرانی در باره حفظ حریم خصوصی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    زندگی در دنیای داده های بزرگ: پیش بینی فعالیت های تجاری بوسیله تلفن همراه با توجه به نگرانی در باره حفظ حریم خصوصی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Living in a big data world: Predicting mobile commerce activity through privacy concerns


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Computers in Human Behavior 58 (2016) 214-220


    چکیده انگلیسی:

    As advertisers increasingly rely on mobile-based data, consumer perceptions regarding the collection and use of such data becomes of great interest to scholars and practitioners. Recent industry data suggests advertisers seeking to leverage personal data offered via mobile devices would be wise to acknowledge and address the privacy concerns held by mobile users. Utilizing the theoretical foundation of communication privacy management (CPM), the current study investigates commonly understood privacy concerns such as collection, control, awareness, unauthorized secondary use, improper access and a newly adapted dimension of location tracking, trust in mobile advertisers, and attitudes toward mobile commerce, to predict mobile commerce engagement. Data from this study indicate that control, unauthorized access, trust in mobile advertisers, and attitude toward mobile commerce significantly predicted 43% of the variance in mobile commerce activity.
    Keywords: Big data | Mobile commerce | Information privacy | Communication privacy management | Personalized advertising | Location tracking


    چکیده فارسی:

    نظر باینکه تبلیغ کنندگان بطور روز افزونی بر داده های مبتنی بر تلفن همراه تاکید دارند، احساس و نظرات مصرف کننده نسبت به جمع اوری و استفاده از چنین داده هایی مورد توجه بسیاری از محققان و مشاغل قرار می گیرد. داده های حاصل از صنایع اخیر توصیه می کنند با توجه به اینکه تبلیغ کنندگان در جستجوی نفوذ و استفاده از داده های خصوصی ارائه شده از طریق دستگاه های تلفن همراه هستند، بسیار مهم است که اهمیت و نگرانی های کاربران در حفظ حریم خصوصی، مورد شناسایی و اذعان قرار گیرند. با استفاده از پایه های نظری مدیریت حریم خصوصی ارتباطات (CPM)، مطالعه حاضر به بررسی اهمیت و نگرانی های درک شده عمومی از حریم خصوصی از قبیل جمع اوری، کنترل، اگاهی، استفاده ثانویه غیرمجاز، دستیابی نابجا و بعد جدیدی از ردیابی موقعیت مکانی، اعتماد به تبلیغ کنندگان موبایل، و گرایش ها و طرز برخوردها نسبت به تجارت از طریق تلفن همراه، برای پیش بینی میزان مشغولیت در تجارت بوسیله تلفن همراه، می پردازد. داده های حاصل از این مطالعه حاکی از این است که کنترل، دستیابی غیرمجاز، اعتماد به تبلیغ کنندگان بوسیله تلفن همراه، و گرایش به سمت کسب و کار تجاری بوسیله تلفن همراه، بطور قابل توجه و معنی داری 43% از درصد از واریانس در فعالیت های تجاری از طریق تلفن همراه را پیش بینی نموده و به خود اختصاص می دهند.
    کلمات کلیدی: داده های بزرگ | تجارت از طریق تلفن همراه | حریم خصوصی اطلاعات | مدیریت حریم خصوصی ارتباطات | تبلیغات خصوصی | ردیابی موقعیت مکانی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28

    حجم فایل: 84 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
داده-های-بزرگ
موضوعات