دانلود مقاله و خرید ترجمه:مخروط استراتژی اجتماعی: به سوی یک چارچوبی برای بررسی استراتژی های رسانه اجتماعی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت استراتژیک
  • مخروط استراتژی اجتماعی: به سوی یک چارچوبی برای بررسی استراتژی های رسانه اجتماعی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مخروط استراتژی اجتماعی: به سوی یک چارچوبی برای بررسی استراتژی های رسانه اجتماعی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The social strategy cone: Towards a framework for evaluating social media strategies


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - International Journal of Information Management 36 (2016) 1–8


    چکیده انگلیسی:

    Social media is growing rapidly. Providing both risks and opportunities for organizations as it does. The social strategy cone is developed for evaluating social media strategies. This framework comprises of seven key elements of social media strategies as based on a systematic literature review and case studies. The results of 21 interviews have contributed to the construction of the social media strategy cone for analyzing social media strategies. Three levels of maturity of social media strategy are proposed: initiation, diffusion and maturity. Initiation includes the key elements: ‘target audience’ and ‘channel choice’ while all case organizations studied payed attention to these elements. Diffusion includes the elements: ‘goals’, ‘resources’ and ‘policies’. Maturity adds the elements of ‘monitoring’ and ‘content activities’. Only 3 of the 9 organizations studied are in this phase of maturity. Although, theory suggests the importance of the element of ‘monitoring’ our research shows the need for more attention in practice.
    Keywords: Social media | Social networks | Strategy | Governance | Policy | Facebook | Twitter


    چکیده فارسی:

    رسانه های اجتماعی به سرعت درحال رشد هستند. تامین کردن خطرها و فرصت ها برای سازمانها را به یک اندازه انجام می دهد. مخروط راهبرد اجتماعی برای بررسی راهبردهای رسانه های اجتماعی ایجاد شده است. این چارچوب شامل 7 مولفه کلیدی از راهبردهای رسانه های اجتماعی می باشد که مبتنی بر یک مرور سیستماتیک منابع علمی و مطالعات موردی می باشد. نتایج حاصل از 21 مصاحبه برای ساخت مخروط راهبرد رسانه های اجتماعی جهت تحلیل راهبردهای این رسانه ها به کار گرفته شد. سه سطح برای رشد راهبرد رسانه اجتماعی پیشنهاد می شود: شروع اولیه، نفوذ و تکامل. شروع اولیه شامل مولفه های کلیدی زیر است: "مخاطب هدف"، و "انتخاب شبکه" که همه سازمانهای مطالعه شده، به این مولفه ها توجه کافی داشتند. نفوذ شامل مولفه های زیر است: "اهداف"، "منابع" و "سیاستها". تکامل، شامل مولفه های "نظارت" و "فعالیتهای محتوایی" می شود. فقط سه مورد از 9 سازمان مطالعه شده، در این فاز تکامل هستند. اگرچه، تئوری بیانگر اهمیت مولفه "نظارت " می باشد، اما تحقیق ما نشانگر نیاز به توجه بیشتری درعمل می باشد.
    کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی | شبکه های اجتماعی | استراتژی | حکومت | سیاست | فیس بوک | توییتر


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    حجم فایل: 128 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-استراتژیک
موضوعات