دانلود مقاله و خرید ترجمه:کیفیت خدمات الکترونیکی تجارت اجتماعی فیس بوک و یادگیری مشارکتی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • کیفیت خدمات الکترونیکی تجارت اجتماعی فیس بوک و یادگیری مشارکتی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    کیفیت خدمات الکترونیکی تجارت اجتماعی فیس بوک و یادگیری مشارکتی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Electronic service quality of Facebook social commerce and collaborative learning


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Computers in Human Behavior, Volume 51, Part B, October 2015, Pages 1395–1402


    چکیده انگلیسی:

    The burgeoning growth of Web 2.0 and social media (i.e., social commerce) has changed the purchase behavior of consumers and businesses’ marketing strategies. However, there are no electronic service quality (e-SQ) criteria for this new phenomenon in the Internet environment. This article aims to utilize the dimensions of e-SQ to measure the service quality of commercial activities on social media (e.g., Facebook (FB)). It also applies an analytic hierarchy process (AHP) questionnaire of 50 students who have experience of using FB ads linkage and then utilizes the fuzzy analytic hierarchy process (FAHP) to analyze the weighting of the e-SQ evaluation. Moreover, this study shows the effectiveness of collaborative learning in exploring e-SQ on social networks among participating students from different countries. Additionally, the VlseKriterijumska Optimizacija I Kompromisno Resenje (VIKOR) method is used to find the optimum dimensions of e-SQ and ideal commercial activities on FB. These findings demonstrate not only the dimensions of e-SQ that Facebook users prefer and which brands are ‘liked’ by them, but also highlight the opportunity for developing new e-SQ criteria of social commerce.
    Keywords: e-SQ | Social media | Social commerce | Co-learning | Fuzzy AHP | VIKOR


    چکیده فارسی:


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

    حجم فایل: 0 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات