دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی ویژگیهای برندهای با ارزش ارضی (نمونه ی مورد مطالعه: شامپاین فرانسه)
تخفیف فطر

20% تخفیف مقالات ترجمه شده به مناسبت عید فطر، از تیر تا 12 تیر96

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • بررسی ویژگیهای برندهای با ارزش ارضی (نمونه ی مورد مطالعه: شامپاین فرانسه)

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی ویژگیهای برندهای با ارزش ارضی (نمونه ی مورد مطالعه: شامپاین فرانسه)


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Characteristics of strong territorial brands: The case of champagne


    منبع:

    elsevier - Journal of Business Research 67 (2014) 1461–1467


    نویسنده:

    hotpapers.ir | Steve Charters | NathalieSpielmann


    چکیده انگلیسی:

    While most brands belong to individual enterprises, some brands are collective and based in a single territory. This paper, based on qualitative research, examines the characteristics of these territorial brands using the case study of the wines of Champagne in France. Employing a series of primary data sets and past studies the paper first explores the nature of the territorial brand (including its overarching nature and emergent development), then develops an analysis of the preconditions for strong territorial brands. The proposition is that these include a specific type of brand manager, a definite willingness to co-operate, a common mythology and local engagement. The paper considers goods that are inseparable from their origin whereas prior literature focusesonlyonservicesofthistype.Thispaperalsoprovides insights for marketers of territorial products in terms of how to ensure their success both in local and global markets as well as how to leverage the origin appropriately. Keywords: Place marketing, Territorial brand, Champagne, Coopetition


    چکیده فارسی:

    در حالیکه بیشتر برندها متعلق به مؤسسات اقتصادی فردی می باشند، بعضی از برندها اشتراکی هستند و در یک منطقه ی خاص بنا شده اند. این مقاله براساس یک تحقیق کیفی انجام شده است و ویژگی های برندهای ارضی را مورد ارزیابی قرار می دهد. در این مطالعه نوشیدنی فرانسوی مورد بررسی قرار گرفته است. با استفاده از یک سری داده های اولیه و مطالعات گذشته در ابتدا ماهیت برند مورد ارزیابی قرار می گیرد (فراگیر بودن وپیشرفت و توسعه ی سریع آن) سپس شرایط اولیه ی لازم برای داشتن یک برند ارضی با ارزش تجزیه و تحلیل خواهد شد. موارد پیشنهادی این مطالعه شامل: نوع خاص مدیریت برند، همکاری با میل و رضایت، تبلیغات مرتبط با تاریخچه و سنت یک منطقه می باشد. در این مطالعه کالاهایی در نظر گرفته شده اند که مختص یک ناحیه خاص می باشند ولی در سایر مقالات ارائه شده محصولات تولیدی بصورت کلی مورد بررسی قرار گرفته اند. این مطالعه همچنین دیدگاههایی را برای فروشندگان برندهای ارضی فراهم می کند تا از موفقیت خود هم در فروشگاههای جهانی وهم منطقه ای مطمئن شوند. کلمات کلیدی: بازاریابی مکانی، نام تجاری ارضی، شامپاین


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 610 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  20000 تومان(20% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات