دانلود مقاله و خرید ترجمه:الگوهای خلاقانه ی تجارت و مدیریت بحران
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • الگوهای خلاقانه ی تجارت و مدیریت بحران

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    الگوهای خلاقانه ی تجارت و مدیریت بحران


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Innovative business models and crisis management


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - P r o c e d i a E c o n o m i c s a n d F i n a n c e 9 ( 2 0 1 4 ) 3 6 1 – 3 6 8


    چکیده انگلیسی:

    Nowadays the worldwide and regional increasing competition, increasing demands from customers asking for more sophisticated products and the rapid changing of the environment where the businesses operate, has created the need for innovative business models. From a survey run by IBM in 2008 it was concluded that Chief Executive Officers from many corporations feel the need to adopt their business models and even to undertake larger changes as a result. Most financial analysts or academics take the music industry as a prime example of failure to innovate its core business model, especially in this troubled crisis period. There are many other industries where failure to innovate its core business lead to their decline. One of the biggest calamities of the current recession is the fall of the once highly regarded (and onetime fourth-largest) Wall Street investment firm –Lehman Brothers Holdings, which was forced to file for bankruptcy protection few years ago. Not many years ago another giant WorldCom second biggest long distance phone company in the US filed for bankruptcy burning 107 billion USD of assets. It is claimed that the financial crisis is the reason. But, is the financial crisis the only reason for failure? The reality shows that the business models and crisis management provisions have lost their role. The aim of this article is to present the rationale on the need of investing in innovative business models as the literature tells and run a comparative study using data from two or three big corporations in order to show how innovative business models can help the management to take the right decisions when dealing with crisis situations. The main result and conclusion of this article is to show that the failure of many corporations is not created by the crisis alone, but because the management did not innovate its business model. Keywords: business model, innovative, crisis , management, failure, success


    چکیده فارسی:

    رقابت رو به رشد منطقه¬ای و جهانی در دنیای امروز که باعث تقاضای بیشتر مشتریان برای محصولات پیشرفته¬تر و تغییر شرایط محیط¬های تجاری شده¬است نشانگر نیاز مبرم به الگوهای خلاقانه¬ی تجاری است. طی نتایج حاصل از نظرسنجی انجام شده توسط شرکت آی. بی. ام (IBM) در سال 2008 حاکی از این بود که مدیران عامل بیشتر شرکت¬ها نیاز به اتخاذ الگوهای جدید تجاری را حس کرده و حاضر به اعمال تغییرات عمده¬تر نیز می¬باشند. اکثر تحلیل¬گران امور مالی و دانشگاهیان شکست صنعت موسیقی در نوآوری را همیشه به عنوان نمونه¬ای بارز مطرح می-کنند، خصوصاً در زمان حال که بحران اکثر مناطق جهان را فرا گرفته¬است. مصادیق بسیاری از صنایع وجود دارند که عدم موفقیت آن¬ها در نوآوری سبب افول آنان گردیده¬است. یکی از بزرگ¬ترین شکست¬های اقتصادی در بحران کنونی ورشکستگی یکی از شرکت¬های سرمایه¬گذاری وال استریت –به نام شرکت سرمایه¬گذاری برادران لهمان - بود. چند سال پیش نیز دومین شرکت بزرگ تلفن از راه دور امریکا نیز با 107 میلیارد دلار بدهی اعلام ورشکستگی کرد. دلیل تمام این شکست¬ها بحران مالی خوانده می¬شود؛ ولی آیا می¬توان آن را تنها دلیل شکست اقتصادی دانست؟ واقعیت این است که امروزه دیگر اهمیتی به الگوهای تجاری و مدیریت بحران داده¬ نمی¬شود. هدف از این مقاله ارائه¬ی دلایل منطقی برای سرمایه¬گذاری شرکت¬ها در الگوهای خلاقانه¬ی تجاری است. در این مسیر، داده¬های حاصل از تحقیق بر دو الی سه شرکت بزرگ با یکدیگر مقایسه شده¬اند و این نتیجه حاصل گردیده¬است که الگوهای خلاقانه¬ی تجاری تا چه میزان در شرایط بحرانی به کمک مدیران خواهند آمد. در نهایت خواهیم دید که تنها دلیل شکست اقتصادی عمده¬ی شرکت¬ها بحران مالی کنونی جهان نیست، بلکه کوتاهی مدیران در بکارگیری الگوهایی جدید برای انجام تجارت می¬باشد.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 80 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: مقاله دارای 4500 کلمه می باشد (18 صفحه استاندارد) که در کمترین حالت هزینه ترجمه مقاله 72000 هزار تومان خواهد شد که ترجمه مقاله با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات