دانلود مقاله و خرید ترجمه:اثر غیر دائمی شهرت در یک مدل تقاضای گردشگری پویا برای اسپانیا
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • اثر غیر دائمی شهرت در یک مدل تقاضای گردشگری پویا برای اسپانیا

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اثر غیر دائمی شهرت در یک مدل تقاضای گردشگری پویا برای اسپانیا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Nonconstant reputation effect in a dynamic tourism demand model for Spain


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management 53 (2016) 132e139


    چکیده انگلیسی:

    Following the ideas of the Tourism Area Life Cycle (TALC) theory, we propose a dynamic econometric model for tourism demand where the reputation effect (the effect of the lagged demand on the current tourism demand) is not constant, but dependent on congestion. We test the model using panel data from Spanish regions during the period 2000e2013. Two estimations are performed depending on whether the tourists origin is domestic or international. The results show that the reputation effect is not constant in both estimates, supporting the idea that tourism congestion influences tourist arrivals in Spain.
    Keywords: Tourism area life cycle model (TALC) | eputation effect | Congestion | Dynamic panel data


    چکیده فارسی:

    ما با پیروی از ایده های تئوری چرخه عمر منطقه گردشگری، یک مدل اقتصاد سنجی پویا را برای تقاضای گردشگری که در آن، تاثیر شهرت (تاثیر تقاضای قبلی بر روی تقاضای کنونی گردشگری) بی ثبات است اما به تراکم و ازدحام وابسته است، پیشنهاد می کنیم. ما این مدل را با استفاده از داده های حاصل از مناطق اسپانیا درطی دوره زمانی سال 2000 تا 2013 آزمایش می کنیم. بسته به اینکه آیا اصلیت گردشگران، بومی هستند یا بین المللی، دو تخمین انجام می شود. نتایج نشان می دهند که تاثیر شهرت در هردو تخمین، ثابت و دائمی نیست که این ایده را که ازدحام گردشگری بر روی ورود گردشگران به اسپانیا اثر می گذارد، تایید می کند.
    کلیدواژه ها: مدل چرخه عمر منطقه گردشگری | اثر شهرت | تراکم | داده های پنلی پویا


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28

    حجم فایل: 771 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات