دانلود مقاله و خرید ترجمه:در جستجوی الگوهایی در بین رتبه بندی های مسافران برای هتل ها در سایت TripAdvisor
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • در جستجوی الگوهایی در بین رتبه بندی های مسافران برای هتل ها در سایت TripAdvisor

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    در جستجوی الگوهایی در بین رتبه بندی های مسافران برای هتل ها در سایت TripAdvisor


    عنوان انگلیسی مقاله:

    In search of patterns among travellers hotel ratings in TripAdvisor


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management 53 (2016) 125e131


    چکیده انگلیسی:

    This paper sheds light on ways travellers rating patterns in the hotel review website TripAdvisor differ between independent and chain hotels. To delve deeper, travellers were classified according to their profiles, namely, business, couple, family, friend and solo. Besides, hotels straddled across four geographical regions, namely, America, Asia Pacific, Europe as well as Middle East and Africa. A 5 (profiles)  4 (regions) two-way factorial analysis of variance was conducted separately for independent and chain hotels. A qualitative analysis was further conducted to tease out the findings from the quantitative analyses. Travellers rating patterns were found to differ substantially between independent and chain hotels across both profiles as well as regions. The paper concludes by highlighting its implications, limitations and potential directions for future research.
    Keywords: User-generated ratings | E-tourism | Web 2.0 | Travellers profiles | Geographical regions | Independent hotels | Chain hotels


    چکیده فارسی:

    این مقاله به راههایی که الگوهای رتبه بندی مسافران در هتل، از سایت اینترنتی توصیه سفر (TripAdvisor) بازدید می کنند می پردازد که بین هتلهای مستقل و هتلهای زنجیره ای متفاوت است. برای کاوش عمیق تر، ماسفران بر اساس ویژگی هایشان یعنی کسب و کار، تأهل، خانواده، دوست و یا تنها بودن، دسته بندی می شوند. به علاوه، هتلها در سراسر چهار منطقه جغرافیایی یعنی آمریکا، آسیای آرام، اروپا و نیز خاورمیانه و آفریقا، گسترده شده اند. یک تحلیل عاملی واریانس دوطرفه 5 (ویژگی ها) × 4 (مناطق) برای هتلهای مستقل و هتلهای زنجیره ای به صورت جداگانه انجام شد. یک تحلیل کیفی نیز برای آزمایش یافته های حاصل از تحلیل کمّی انجام شد. پی برده شد که الگوهای رتبه بندی مسافرا اساسا" بین هتلهای مستقل و هتلهای زنجیره ای هم از نظر ویژگی ها وهم از نظر مناطق، متفاوت هستند. این مقاله از طریق پررنگ کردن دلالت ها، محدودیت ها و مسیرهای بالقوه برای تحقیقات آتی، نتیجه گیری می کند.
    کلیدواژه ها: رتبه بندی های ساخت کاربر | گردشگری الکترونیکی | وب 2.0. | ویژگی های مسافران | مناطق جغرافیایی | هتلهای مستقل | هتلهای زنجیره ای


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 25

    حجم فایل: 254 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات