دانلود مقاله و خرید ترجمه:تحلیل داده های بزرگ، به عنوان یک سرویس برای ربات‌های خدمتکار انسان‌نمای عاطفی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده داده های بزرگ
  • تحلیل داده های بزرگ، به عنوان یک سرویس برای ربات‌های خدمتکار انسان‌نمای عاطفی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تحلیل داده های بزرگ، به عنوان یک سرویس برای ربات‌های خدمتکار انسان‌نمای عاطفی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Big Data Analytics as a Service for Affective Humanoid Service Robots


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Computer Science Volume 53, 2015, Pages 141–148


    چکیده انگلیسی:

    This paper identifies and analyses the advanced capability requirements for humanoid service robots to serve in highly complicated and intelligence demanding applications, such as children education and home care, in future smart home environments. In particular, a Distributed Collaboration and Continuous Learning (DCCL) mechanism is identified as the key capability of a humanoid service robot to succeed in these applications. Based on the latest Big Data Analytics tools with distributed machine learning technologies integrated as services, a novel DCCL middleware platform is developed to facilitate the realisation of the DCCL mechanism. A user preference based children toy recommendation application is introduced as a use case study of the DCCL mechanism and platform.
    Keywords: Affective Computing | Big Data Analytics | Continuous Learning | Distributed Collaboration | Humanoid | Service Robots


    چکیده فارسی:

    این مقاله، به تشخیص و تجزیه و تحلیل نیازمندی‌های قابلیتی پیشرفته برای سرویس دهیِ ربات‌های خدمتکار انسان نما به کاربردهای هوشمند و پیچیده ای مانند آموزش و مراقبت از کودک در محیط‌های خانه‌ ای هوشمند آینده، می پردازد. به طور خاص، به همین منظور از یک مکانیسم یادگیری پیوسته و مشارکت توزیع شده (DCCL) به عنوان یک قابلیت کلیدی در ربات خدمتکار انسان‌نما استفاده گردیده است به طوری که این مکانیسم می‌تواند نقشی موفقیت‌آمیز در این نوع کاربردها داشته باشد. بر مبنای ابزارهایی که اخیراً در رابطه با تجزیه‌وتحلیل کلان داده‌ها ارائه گردیده است و همچنین بر مبنای فناوری‌های یادگیری ماشین توزیع شده که در قالب سرویس‌هایی ادغام گردیده‌اند، یک چهارچوب میان‌افزار DCCL جدیدی توسعه یافته است که به منظور تسهیلِ درک و فهم مکانیسم DCCL کاربرد دارد. همچنین در راستای معرفی یک مطالعه‌ی موردی از کاربرد چهارچوب و مکانیسم DCCL پیشنهادی، به معرفی یک کاربرد توصیه گر پرداخته‌ایم که بر مبنای گرایش و تمایل یک کودک، به توصیه و پیشهاد مناسب‌ترین اسباب بازی برای وی می¬پردازد.
    کلمات کلیدی: محاسبات عاطفی | تحلیل داده های بزرگ | یادگیری مستمر | مشارکت توزیع شده | انسان‌نما | ربات‌های خدمتکار


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 19

    حجم فایل: 189 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
داده-های-بزرگ
موضوعات