دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM): یکپارچه سازی داده ها برای موسسات فنی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM): یکپارچه سازی داده ها برای موسسات فنی

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM): یکپارچه سازی داده ها برای موسسات فنی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Electronic Customer Relationship Management (e-CRM): Data Integration for Technical Institutions


    منبع:

    Proceedings of International Conference on Internet Computing, and Information Communications, Advances in Intelligent Systems and Computing 216, DOI: 10.1007/978-81-322-1299-7_17, Springer India 2014


    چکیده انگلیسی:

    Educational institutions worldwide are undergoing funda- mental shifts in how they operate and interact with their ‘‘customers’’: students, alumni, donors, faculty members, and staff members. Kotler and Fox [32] state that ‘‘the best organization in the world will be ineffective if the focus on ‘customers’ is lost. First and foremost is the treatment of individual students, alumni, parents, friends, and each other internal customers). Every contact counts!’’. Many organizations are familiar with using CRM (Customer relationship management) to manage and enhance the customer relationship. Good customer relationship can bring great benefits and a competitive advantage to organization. And in this era of technology, CRM that consists of e-CRM (Electronic customer relationship management) is acknowledged as another potential solution for business. The focus is currently shifting from improving internal operations to concentrating more on customers. Technical education customers are demanding more attention and immediate service-that is, ‘‘Internet time’’. Proactive institutions are now adjusting their practices by refocusing their efforts externally. Because of the need to concentrate more on customers, many institutions are once again turning to technology-this time to customer relationship management (CRM) software. CRM goes several steps further than ERP by helping institutions maximize their customer-centric resources. The purpose of this study is how Electronic Customer Relationship (e-CRM) will help the technical institutions to integrate the data from customer touch points.
    Keywords: Customer relationship management (CRM) | Electronic customer relationship (e-CRM) | Information technology (IT) | Information system (IS) | Enterprise resource planning (ERP)


    چکیده فارسی:

    موسسات آموزشی سراسر جهان تحت تغییرات اساسی در چگونگی عملکرد و تعامل با "مشتریان" خود هستند: دانش آموزان، فارغ التحصیلان، اهدا کنندگان، اعضای هیئت علمی و کارکنان. کاتلر و فاکس (32) اظهار میکنند که "اگر توجه به مشتری از دست داده شود، بهترین سازمان در جهان بی تاثیر خواهد بود. اولین و بهترین مورد طرز برخورد با تک تک دانش آموزان، فارغ التحصیلان، والدین، دوستان و هرکدام از دیگر مشتریان داخلی است. هر ارتباطی به حساب می آید!". بسیاری از سازمانها با استفاده از CRM ( مدیریت رابطه با مشتری) برای مدیریت و افزایش رابطه با مشتری آشنا هستند. رابطه ی خوب با مشتری میتواند منافع بسیار و مزیت رقابتی برای سازمان به ارمغان آورد. و در این دوره از تکنولوژی CRM که شامل e-CRM ( مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی) است، بعنوان راه حل بالقوه ی دیگری برای تجارت شناخته میشود. درحال حاضرتمرکز از بهبود عملکردهای داخلی به تمرکز بیشتر بر مشتری در حال تغییر است. مشتریان آموزش فنی خواستار توجه بیشتر و خدمات فوری هستند که "اینترنت زمان" می باشد. موسسات فعال در حال حاضر فعالیتهای خود را با تمرکز مجدد بر فعالیتهایشان به صورت سطحی تنظیم میکنند. به دلیل نیاز به تمرکز بیشتر بر روی مشتریان، بسیاری از موسسات بار دیگر به فناوری عطف میکنند- این بار به نرم افزار مدیریت رابطه با مشتری (CRM). CRM با کمک موسسات در به حداکثر رساندن منابع مشتری محور، چند مرحله بیشتر از ERP پیش میرود. هدف از این مطالعه این است که چطور مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) به موسسات فنی برای یکپارچه سازی داده های حاصل از نقاط تماس مشتری کمک خواهد کرد.
    کلمات کلیدی: مدیریت رابطه با مشتری (CRM) | مدیریت رابطه با مشتری الکترونیکی (e-CRM) | فناوری اطلاعات (IT) | سیستم اطلاعاتی (IS) | برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP).


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 81 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات