دانلود مقاله و خرید ترجمه:بین المللی کردن شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs)- مطالعه موردی در جمهوری مقدونیه
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • بین المللی کردن شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs)- مطالعه موردی در جمهوری مقدونیه

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بین المللی کردن شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs)- مطالعه موردی در جمهوری مقدونیه


    عنوان انگلیسی مقاله:

    INTERNATIONALIZATION OF SMEs – CASE IN REPUBLIC OF MACEDONIA


    منبع:

    52Annals of the „Constantin Brâncuşi” University of Târgu Jiu, Economy Series, Issue 1/2016


    چکیده انگلیسی:

    Small and medium enterprises (SMEs) are the backbone of the economy in the most of the countries around the world, their contribution can be seen in employment, export and added value. Internationalization used to be characteristic only of multinational corporations, but today it is a trend with both small and medium enterprises The main aim of this paper is to get information about the situation with internationalization of SMEs in R. Macedonia. For this purpose we carried out a survey by means of questionnaire. Obtained results are presented within this paper in details. Considering the facts from the analysis in the end of the paper we will propose many recommendations for increasing the internationalization of SMEs in Republic of Macedonia.
    Keywords: SMEs | internationalization


    چکیده فارسی:

    شرکت‌های کوچک و متوسط ( (SMEs موجب استحکام اقتصاد در بسیاری از کشورها در سراسر جهان هستند. سهم آن‌ها در اشتغال، صادرات و ارزش افزوده دیده می‌شود. بین‌المللی کردن تنها در شرکت‌های چند ملیتی مشخصه کاربرد دارد، اما امروز این روند در هر دو شرکت‌های کوچک و متوسط دیده می‌شود. هدف اصلی این مقاله به دست آوردن اطلاعات در مورد وضعیت با بین‌المللی کردن SMEs در جمهوری مقدونیه است. برای این منظور یک بررسی با استفاده از پرسشنامه انجام شد. نتایج به دست آمده در این مقاله در جزئیات ارائه شده است. با توجه به حقایق تجزیه و تحلیل شده در پایان مقاله، توصیه‌های بسیاری برای افزایش SMEs بین‌المللی در جمهوری مقدونیه ارائه شد.
    کلمات کلیدی: SMEs | بین‌المللی کردن


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    حجم فایل: 0 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات