دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی رابطه بین شیوه های منابع انسانی و ترک  کار کارمندان  در شرکت های دارای چند شعبه (برند):  نقش نام های تجاری
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • بررسی رابطه بین شیوه های منابع انسانی و ترک کار کارمندان در شرکت های دارای چند شعبه (برند): نقش نام های تجاری

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی رابطه بین شیوه های منابع انسانی و ترک کار کارمندان در شرکت های دارای چند شعبه (برند): نقش نام های تجاری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Exploring the link between human resource practices and turnover in multi-brand companies: The role of brand units images


    منبع:

    elsevier - European Management Journal 32 (2014) 177–189


    چکیده انگلیسی:

    Using exploratory qualitative research undertaken in a multi-brand fashion company, this article investigates the role that brand units’ images play in the link between human resources management (HRM) practices and employee internal and external turnover. Our results suggest that the existence of imbalanced and differently attractive brand units’ images might weaken or remove the effectiveness of corporate HRM practices in keeping internal and external turnover rates low. This because employees may be interested in transferring to the most appealing brand(s) or, if not possible to do so, leaving the company. This article contributes to the debate regarding the use of HRM practices in multi-brand companies, especially in industries where both the brand and the product have a highly-symbolic content. Based on our conclusions, we recommend that brand units with less prestigious images compensate for their lower attractiveness with specific brand unit HRM practices to attract and retain their employees. Theoretical and policy implications of the findings are discussed. Keywords: Multi-brand companies, HRM practices, Image, Corporate and brand unit levels, Turnover


    چکیده فارسی:

    با استفاده از تحقیقات کیفی تجسسی در مدل های شرکت های دارای چند برند ، این مقاله به بررسی نقشی که تصاویر واحدها با برند در ارتباط بین شیوه های مدیریت منابع انسانی (HRM) و ترک خدمت داخلی و خارجی کارمندان بازی می کند، پرداخت. نتایج ما نشان می دهد که وجود تصاویر نامتوازن و جذاب متفاوت واحدها با برند ممکن است اثربخشی اقدامات مدیریت منابع انسانی شرکت ها را در نگه داشتن میزان خروج کارمندان داخلی و خارجی تضعیف و یا حذف کند.این به این دلیل است که ممکن است کارمندان علاقه مند به انتقال به جذاب ترین برندها و یا، اگر این کار ممکن نباشد، ترک شرکت باشند. این مقاله به بحث در مورد استفاده از شیوه های مدیریت منابع انسانی در شرکتهای دارای چند برند ، به ویژه در صنایعی که در آن هم برند و هم محصول دارای محتوای بسیار نمادین هستند کمک می کند. بر اساس نتیجه گیری های ما، توصیه می کنیم که واحدهای تجاری با اعتبار کمتر جذابیت پایین خود را با شیوه های برند واحد HRM خاص برای جذب و حفظ کارکنان خود جبران کنند. در مورد مفاهیم نظری و پیامدهای سیاسی از یافته ها، بحث خواهیم نمود. کلمات کلیدی: شرکت های دارای چند برند، شیوه های مدیریت منابع انسانی تصاویر، سطح شرکت و نام تجاری (برند)، ترک کارمندان


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 829 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: این مقاله دارای 10500 کلمه (بدون مراجع) می باشد. که با در نظر گرفتن ترجمه استاندارد (هر 250 کلمه 1 صفحه) دارای 42 صفحه خواهد بود و قیمت اصلی آن 130000 تومان می باشد که در این وب سایت با قیمت نازل 30000 تومان و با کیفیت عالی به فروش می رسد.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات