دانلود مقاله و خرید ترجمه:بازاریابی خریدار موبایل: مسائل کلیدی، بینش کنونی و راه‌های تحقیقاتی آتی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • بازاریابی خریدار موبایل: مسائل کلیدی، بینش کنونی و راه‌های تحقیقاتی آتی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازاریابی خریدار موبایل: مسائل کلیدی، بینش کنونی و راه‌های تحقیقاتی آتی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Mobile Shopper Marketing: Key Issues, Current Insights, and Future Research Avenues


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Interactive Marketing 34 (2016) 37–48


    چکیده انگلیسی:

    The intersection of mobile marketing and shopper marketing, known as mobile shopper marketing, is a rapidly evolving area. We formally define mobile shopper marketing as the planning and execution of all mobile-based marketing activities that influence a shopper along and beyond the path-to-purchase: from the initial shopping trigger, to the purchase, consumption, repurchase, and recommendation stages. However, not much is known about mobile shopper marketing. We plug this gap by first discussing mobile shopper marketing and its scope in depth and then presenting a process model that connects the mobile shopping journey with four key entities, i.e., shopper, employee, organization, and mobile technology. For each of these themes, we identify the challenges that offer future research opportunities.
    Keywords: Mobile marketing | Shopper marketing | Technology | Digital marketing | Consumer behavior


    چکیده فارسی:

    تقاطع بازاریابی و خریدار تلفن همراه، که با عنوان بازاریابی خریداران تلفن همراه شناخته‌شده ، این حوزه¬ی به سرعت در حال تحول است. تعریف رسمی بازاریابی خریداران تلفن همراه -برنامه¬ریزی و اجرای تمام فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه، تحت تأثیر خریدار تلفن همراه و فراتر از مسیر خرید از جمله: محرک اولیه¬ی خرید ، خرید، مصرف، خرید مجدد و مراحل پیشنهادی است. با این حال، دانش بالایی در مورد بازاریابی خریداران تلفن همراه موجود نیست. فاصله¬ی اولین بحث در مورد بازاریابی خریداران تلفن همراه و ژرفای وسعت آن به هم ربط داده شده و سپس فرایندهای مدل که سیر خرید تلفن همراه را به چهار نهاد کلیدی، به عنوان مثال، خریداران، کارمند، سازمان و فناوری تلفن همراه ربط می‌دهد، ارائه شد. برای هر یک از این مطالب، چالش‌هایی که فرصت‌های تحقیقاتی آینده را ارائه می‌دهد شناسایی کردیم. © 2016 بنیاد آموزشی بازاریابی مستقیم، شرکت، کمپانی بازاریابی EDGE. همه حقوق محفوظ است.
    کلمات کلیدی: بازاریابی موبایل | بازاریابی خریدار | فناوری | بازاریابی دیجیتالی | برخورد مصرف‌کننده


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 38

    حجم فایل: 646 کیلوبایت


    قیمت: 38000 تومان  34200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات