دانلود مقاله و خرید ترجمه:اثر خرده‌فروشی تلفن همراه در تجارب خرید مصرف‌کنندگان: دیدگاهی پویا
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • اثر خرده‌فروشی تلفن همراه در تجارب خرید مصرف‌کنندگان: دیدگاهی پویا

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اثر خرده‌فروشی تلفن همراه در تجارب خرید مصرف‌کنندگان: دیدگاهی پویا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The effect of mobile retailing on consumers purchasing experiences: A dynamic perspective


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Computers in Human Behavior 61 (2016) 548e555


    چکیده انگلیسی:

    The emerging retail culture is characterized by the extensive use of mobile technologies, high connectivity, ubiquitous computing and contactless technologies, which enable consumers to experience shopping differently. In fact, innovative mobile technologies provide new tools (apps) which are able to separate the moment of purchase from the moment of effective consumption, by allowing consumers to make purchases by mobile phone and collect them at home or at a store (a pick-up boutique or collection point), in addition to the traditional in-store service (purchase in the store and collect/consume in the store). The aim of this paper is to understand the extent to which mobile technologies have an impact on consumer behaviour, with emphasis on the drivers motivating consumers to adopt the consumer experience of mobile shopping. To achieve this goal we used a qualitative approach involving 29 consumers in the Italian market, where mobile shopping is still at an early stage. The findings shed a light on the extent to which consumers are moving from e-channels to mobile channels and take into account the effect of these technological innovations in retail settings from a cognitive standpoint, where studies are limited. The implications for researchers and practitioners are then discussed, with emphasis on retailers need to develop new mobile service competences, and integrate and synthetize physical retail settings with mobile opportunities and functionalities.
    Keywords: Mobile marketing | Mobile retailing | Technology management | Consumption experience | Consumer behaviour


    چکیده فارسی:

    فرهنگ خرده‌فروشی در حال ظهور با استفاده¬ی گسترده¬ی فناوری تلفن همراه، ارتباط بالا، فناوری محاسبات و تماس حاضر، مصرف‌کنندگان را قادر به تجربیات متفاوتی از خرید می¬کند. در واقع، فناوری‌های نوین تلفن همراه، ابزارهای جدید (نرم‌افزار) را ارائه می¬دهد که به مصرف‌کنندگان اجازه¬ی خرید توسط طریق تلفن همراه و وصول در خانه و یا در فروشگاه (طرح بوتیک و یا وصول نقاط)، علاوه بر خدمات مرسوم فروشگاه (خرید و وصول / مصرف در فروشگاه) را می‌دهد و آن‌ها را قادر به تفکیک زمان خرید از زمان مصرف مؤثر می¬کند. هدف از این مقاله درک میزان تأثیر فناوری تلفن همراه بر رفتار مصرف‌کننده، با تأکید بر محرک ایجاد انگیزه مصرف‌کنندگان به اتخاذ تجربه مصرف‌کننده از خرید تلفن همراه می¬باشد. برای رسیدن به این هدف، رویکرد کیفی 29 مصرف‌کننده در بازار ایتالیا که در آن هنوز هم خرید تلفن همراه در مراحل اولیه است، استفاده شد. این یافته‌ها میزانی از دانش فراهم می‌کند که مصرف‌کنندگان از کانال‌های الکترونیکی به سوی کانال‌های تلفن همراه بروند و از دیدگاه شناختی که در آن مطالعات محدود است، اثر این نوآوری‌های فناوری در تنظیمات خرده‌فروشی بررسی شد. سپس این امر برای محققان و پژوهشگران مورد بحث قرار گرفت، با درک خرده‌فروشی، نیاز به توسعه¬ی توانایی¬های خدمات تلفن همراه جدید، یکپارچه¬سازی و ترکیب تنظیمات فیزیکی خرده فروشی با احتمال و ویژگی‌های تلفن همراه است.
    کلیدواژه‌ها: بازار تلفن همراه | خرده‌فروشی تلفن همراه | مدیریت فناوری | تجربه مصرف | رفتار مصرف‌کننده


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28

    حجم فایل: 164 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات