دانلود مقاله و خرید ترجمه:هوش تجاری : مفاهیم ، اجزا  ، تکنولوژی ها و مزایا
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده هوش تجاری
  • هوش تجاری : مفاهیم ، اجزا ، تکنولوژی ها و مزایا

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    هوش تجاری : مفاهیم ، اجزا ، تکنولوژی ها و مزایا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    BUSINESS INTELLIGENCE: CONCEPTS, COMPONENTS, TECHNIQUES AND BENEFITS


    منبع:

    Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 2012


    چکیده انگلیسی:

    For companies maintaining direct contact with large numbers of customers, however, a growing number channel-oriented applications (e.g. e-commerce support, call center support) create a new data management challenge: that is effective way of integrating enterprise applications in real time. To learn from the past and forecast the future, many companies are adopting Business Intelligence (BI) tools and systems. Companies have understood the importance of enforcing achievements of the goals defined by their business strategies through business intelligence concepts. It describes the insights on the role and requirement of real time BI by examining the business needs. The paper explores the concepts of BI, its components, emergence of BI, benefits of BI, factors influencing BI, technology requirements, designing and implementing business intelligence, and various BI techniques.


    چکیده فارسی:

    برای شرکت های پشتیبانی ارتباط مستقیم با تعداد گسترده مشتری ها در حالیکه تعداد درخواست های روبه رشد کانال های جهت دار ( مانند : پشتیبانی تجاری و پشتیبانی تجاری مرکزی ) یک جدال مدیریتی جدید داده ایجاد کرده ، این یک راه مؤثر در اتمام درخواست های مهم بلا درنگ است . با درس گرفتن از گذشته و پیش بینی آینده ، سیاری از شرکت ها ابزارها و سیستم های هوش تجاری یا همان BI را پذیرفته اند و خود را تطبیق نموده اند. شرکت ها اهمیت دستاوردهای اجرایی اهداف تعریف شده توسط استراتژی های تجارتی شان در میان مفاهیم هوش تجاری را متوجه گردیده اند، که این بینش ها را براساس روش و نیازمندی هوش تجاری بلادرنگ توسط سنجش نیازهای تجاری توصیف می کند. این مقاله مفاهیم BI ( هوش تجاری ) ، اجزای آن ، ضرورت BI ، فواید BI ، فاکتورهای تأثیر گذار BI ، نیازمندی های تکنولوژی ، طراحی و ابزار هوش تجاری و تکنیک های مختلف BI را روشن می سازد .


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 22

    حجم فایل: 216 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
هوش-تجاری
موضوعات