دانلود مقاله و خرید ترجمه:الگوسازی استدلال ریاضی در آموزش فیزیک
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده ریاضیات عمومی
  • الگوسازی استدلال ریاضی در آموزش فیزیک

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    الگوسازی استدلال ریاضی در آموزش فیزیک


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Modelling Mathematical Reasoning in Physics Education


    منبع:

    Springer, Sci & Educ (2012) 21:485–506, DOI 10.1007/s11191-011-9396-6


    چکیده انگلیسی:

    Many findings from research as well as reports from teachers describe students’ problem solving strategies as manipulation of formulas by rote. The resulting dissatisfaction with quantitative physical textbook problems seems to influence the attitude towards the role of mathematics in physics education in general. Mathematics is often seen as a tool for calculation which hinders a conceptual understanding of physical principles. However, the role of mathematics cannot be reduced to this technical aspect. Hence, instead of putting mathematics away we delve into the nature of physical science to reveal the strong conceptual relationship between mathematics and physics. Moreover, we suggest that, for both prospective teaching and further research, a focus on deeply exploring such interdependency can significantly improve the understanding of physics. To provide a suitable basis, we develop a new model which can be used for analysing different levels of mathematical reasoning within physics. It is also a guideline for shifting the attention from technical to structural mathematical skills while teaching physics. We demonstrate its applicability for analysing physical-mathematical reasoning processes with an example.


    چکیده فارسی:

    انبوهی از یافته های پژوهشی و نیز گزارشهای دبیران راهکارهای حل مسئله دانش آموزان را در قالب به یادسپاری فرمولها توصیف میکنند. ناخرسندی ایجاد شده پیرامون مسائل درسنامه های فیزیک کمّی بنظر رویهمرفته بر نگرش نسبت به نقش ریاضیات در آموزش فیزیک تاثیر میگذارد. ریاضیات اغلب ابزاری برای برآوردهاست که درک مفهومی اصول فیزیک را بازمیدارد. با این همه، نقش ریاضیات به این جنبه فنی محدود نمیشود. بنابراین، به جای دوری از ریاضیات، باید ماهیت دانش فیزیک راکنکاش کنیم تا بتوانیم ارتباط مفهومی استوار بین ریاضیات و فیزیک را آشکار سازیم. افزون بر این جهت آموزش در آینده و پژوهش بیشتر، باید ژرفای این ارتباط را کنکاش نماییم تا بتوانیم درکمان از فیزیک را بسیار بهبود بخشیم. جهت ایجاد سنگ بنای مناسب، الگوی تازه ای را بنیان می نهیم که برای آنالیز سطوح متفاوت استدلال ریاضی در فیزیک میتواند بکار رود. این مدل چراغ راهی میشود برای رهسپاری از کانون توجه نهارتهای فنی رو به سوی تاکید بر مهارتهای ساختاری به هنگام آموزش فیزیک. فرآیندهای آنالیز فیزیک-ریاضی را با یک مثال آشکار میسازیم.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 22
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 36

    حجم فایل: 793 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
ریاضیات-عمومی
موضوعات