دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدل هاى تجارت و برترى رقابتى
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • مدل هاى تجارت و برترى رقابتى

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدل هاى تجارت و برترى رقابتى


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Business Models and Competitive Advantage


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Economics and Finance 37 ( 2016 ) 203 – 207


    چکیده انگلیسی:

    Firms in the emerging markets are striving to gain sustainable competitive advantage. There is a strong relationship between the business models and the competitive advantage. An effective business model is a combination of deliberate alignment of resources and capabilities to strike competitive advantage. This paper makes an attempt to study business models from the emerging markets and emphasizes on emergence of multiple business models employed by the firms. It employs multiple case studies which are developed in different time periods. It is understood that the choices which firms make in selecting the components of business models determines the success. Firms with multiple business models demonstrated higher chances of gaining competitive advantage.
    Keywords: Business Model | Competitive advantage | Sustainable Competitive Advantage | Value Proposition | Resources and Capabilities.


    چکیده فارسی:

    شرکت هاى تجارى بازارهاى نوظهور در حال تلاش براى به دست آوردن برترى رقابتى پايدارى هستند.رابطه بسيار قوى بين مدل هاى تجارت و برترى رقابتى وجود دارد.يک مدل تجارت موثر ترکيبى از تراز حساب شده منابع و قابليت ها براى برخورد رقابتى است.اين مقاله در تلاش است تا مدل هاى تجارت را از بازارهاى در حال ظهور بررسى کرده و بر ظهور مدل هاى تجارت چندگانه به کار گرفته شده توسط شرکت هاى تجارى تاکيد دارد.آن مطالعات موارد مختلفى را به کار مى گيرد که در دوره هاى زمانى مختلفى توسعه يافته است.قابل درک است که انتخاب هايى که شرکت هاى تجارى در انتخاب اجزاى مدل هاى تجارت انجام مى دهند،تعيين کننده موفقيت است.شرکت هاى تجارى با مدل هاى تجارت چندگانه شانس بالاترى را در کسب برترى رقابتى از خود نشان داده اند.
    کلمات کليدى: مدل تجارت | برترى رقابتى | برترى رقابتى پايدار | گزاره ارزشى | منابع و قابليت ها


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 9

    حجم فایل: 38 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات