دانلود مقاله و خرید ترجمه:چارچوب تجربه مشتری به عنوان پایه استراتژی و اجرای بازاریابی خدمات
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • چارچوب تجربه مشتری به عنوان پایه استراتژی و اجرای بازاریابی خدمات

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چارچوب تجربه مشتری به عنوان پایه استراتژی و اجرای بازاریابی خدمات


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The Customer Experience Framework as Baseline for Strategy and Implementation in Services Marketing


    منبع:

    Sciencedirect - Procedia - Social and Behavioral Sciences 148 ( 2014 ) 254 – 261


    چکیده انگلیسی:

    Researchers in service marketing have recently considered customer satisfaction from the viewpoint of what and how they experienced the service encounter resulting in the concept of customer experience management. Whilst several works have been developed in this area, there is still much that can be done to provide a comprehensive guide for marketers in understanding the service encounter from the point of view of customers. Building on the work of Verhoef et al’s article in the Journal of Retailing (2009) and other works in the field, we propose a new customer experience framework (CEF) that focuses more centrally on the journey of the customer in experiencing the service. Our framework consists of five interacting layers: (1) Customer values, needs and wants; (2) Experiential Marketing Strategy; (3) Customer Experience Stages; (4) Accumulated Customer Experience (5) Customer Behavior Change. This differs from Verhoef et al’s framework, which primarily focuses on looking at designing the optimal consumer experience from the viewpoint of the provider. We propose that the CEF will be useful both as a tool for experience creation and to analyze consumer experiences post-encounter.
    Keywords: Customer Experience | Services Marketing.


    چکیده فارسی:

    محققان بازاریابی خدمات به تازگی رضایت مشتری را از نظر چگونگی روبرو شدن آنها با خدمات و در نتیجه مفهوم مدیریت تجربه مشتری در نظر گرفتند. در حالی که چند مطالعه در این زمینه توسعه یافته است، هنوز هم مطالعاتی برای ارائه یک راهنمای جامع برای بازاریابان در درک برخورد سرویس از نقطه نظر مشتریان می تواند صورت گیرد. با توجه به ساختار کار Verhoef و همکاران در مجله خرده فروشی (2009) و کارهای دیگر در این زمینه، ما یک چارچوب تجربه مشتری جدید (CEF) را بیشتر در مرکز تجربه خدمات متمرکز بر سفر مشتری ارائه کردیم. چارچوب ما متشکل از پنج لایه تعاملی: (1) ارزش های مشتری، نیازها و خواسته ها؛ (2) استراتژی بازاریابی تجربی؛ (3) مراحل تجربه مشتری ؛ (4) تجربه انباشته مشتری (5) تغییر رفتار مشتری است. این متفاوت از کار Verhoef و همکاران است که در درجه اول بر طراحی تجربه مصرف کننده مطلوب از نظر ارائه دهنده تمرکز می کردند. ما پیشنهاد می کنیم که CEF هم به عنوان یک ابزار برای ایجاد تجربه و هم برای تجزیه و تحلیل تجربه پس از برخورد مصرف کننده مفید می باشد.
    کلمات کلیدی: تجربه مشتری | خدمات بازاریابی.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 355 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات