دانلود مقاله و خرید ترجمه:افزايش عملکرد عاطفى و خدمات به مشتريان از طريق شيوه هاى منابع انسانى:يک ديدگاه سيستمى
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت منابع انسانی
  • افزايش عملکرد عاطفى و خدمات به مشتريان از طريق شيوه هاى منابع انسانى:يک ديدگاه سيستمى

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    افزايش عملکرد عاطفى و خدمات به مشتريان از طريق شيوه هاى منابع انسانى:يک ديدگاه سيستمى


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Enhancing emotional performance and customer service through human resources practices: A systems perspective


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Human Resource Management Review, Volume 26, Issue 1, March 2016, Pages 14–24


    چکیده انگلیسی:

    Although many scholars and practitioners articulate the importance of managing employee emotions in service-based organizations, research related to the intricacies surrounding human resource (HR) practices targeted at employee emotional performance has failed to keep up. This is surprising, given the strong links established between employee emotional performance (i.e., expressive behaviors congruent with emotional expectations) and customer service outcomes such as customer satisfaction, intentions to return, and recommendation intentions. In light of this gap, in the current review we adopt a systems perspective of HR and develop an integrated model highlighting how HR practices related to three broad HR domains—skill-, motivation-, and opportunity-enhancing—should elevate emotional performance by increasing the motivation and ability of service employees to engage in intrapersonal and/or interpersonal emotion regulation. Departing from a “more is better” approach, we theorize how different combinations of the three HR domains may yield beneficial outcomes depending upon (1) the extent to which rewards are tied to emotional labor and (2) the nature of typical employee-customer exchanges. In doing so, we articulate which HR practices are likely mandatory, and which can be viewed as substitutable. Implications for measurement and applications to customer service are discussed.
    Keywords: Emotional performance | Emotional labor | Emotional intelligence | Interpersonal emotion management | Human resources | Systems HR | Customer service


    چکیده فارسی:

    اگرچه بسيارى از دانشمندان و شاغلان اهميت مديريت احساس کارکنان را در سازمان هاى مبتنى بر خدمات بيان مى کنند،تحقيات مرتبط به پيچيدگى ها حول شيوه هاى هدفمند منابع انسانى(HR )در عملکرد عاطفى کارکنان براى ادامه دادن شکست خورده است.اين با توجه به ارتباطات قوى ايجاد شده بين عملکرد عاطفى کارمند (مانند رفتارهاى بيانى متناسب با انتظارات عاطفى) و نتايج خدمات به مشترى مانند رضايت مشترى،تصميم به برگشت و پيشنهادات و توصيه ها تعجب آور است.با توجه به اين فاصله ، در بررسى کنونى ما يک ديدگاه سيستمى از HR را اتخاذ کرديم و يک مدل يکپارچه برجسته را توسعه مى دهيم که چگونه شيوه هاى HR مرتبط به 3 حوزه HR گسترده -مهارت،انگيزه و فرصت-بايد عملکرد عاطفى را با افزايش انگيزه را بالا برده و توانايى کارکنان خدماتى را در تنظيم احساسات درونى/فردى به کار گيرد.براى خروج از رويکرد "بيشتر بهتر است"ما نظريه پردازى کرده ايم که چگونه ترکيب هاى متفاوتى از 3 حوزه HR ممکن است به نتايج سودمندى بسته به اين که 1)تا چه حد پاداش ها به کار عاطفى و (2 ماهيت مبادلات کارمند-مشترى گره خورده است،منجر گردد.در انجام اين کار ما بيان مى کنيم که شيوه هاى HR به احتمال زياد ضرورى هستند و مى توانند به عنوان جايگزينى در نظر گرفته شود.مفاهيمى براى تعيين و کاربردهايى براى خدمات به مشترى مورد بحث قرار گرفته است.
    کلمات کليدى:عملکرد عاطفى | کار عاطفى | هوش عاطفى | مديريت احساسات فردى | منابع انسانى |HR سيستمى | خدمات به مشترى


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28

    حجم فایل: 127 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-منابع-انسانی
موضوعات