دانلود مقاله و خرید ترجمه:برنامه های ایجاد سرمایه گذاری: پلي ميان آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده کارآفرینی
  • برنامه های ایجاد سرمایه گذاری: پلي ميان آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    برنامه های ایجاد سرمایه گذاری: پلي ميان آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Venture creation programs: bridging entrepreneurship education and technology transfer


    منبع:

    Education + Training, Vol. 57 No. 1, 2015, pp. 48-73, © Emerald, 0040-0912, DOI 10.1108/ET-02-2013-0013


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – The purpose of this paper is to explore how university-based entrepreneurship programs, incorporating real-life venture creation into educational design and delivery, can bridge the gap between entrepreneurship education and technology transfer within the university environment. Design/methodology/approach – Based on a literature review and snowball sampling over a twoyear period, 18 entrepreneurship education programs were identified as applying a venture creation approach. Ten of these programs were selected for case study, including direct interviews and participatory observation during a two-day workshop. Empirical findings were iteratively related to theory within entrepreneurship education and technology transfer.
    Findings – The paper identifies the bridging capabilities of venture creation programs (VCP) across five core themes, illustrating the potential benefits of closer collaboration between entrepreneurship education and technology transfer in a university environment.
    Research limitations/implications – A definition for “VCP” is tested empirically. These programs are shown to be sophisticated laboratory environments, allowing for clinical research towards the understanding of entrepreneurship and technology transfer processes.
    Practical implications – Findings identify practical benefits of combining entrepreneurship education and technology transfer activities, such as increased value creation through not only new firms, but also an entrepreneurially equipped graduate population. VCPs allow for “spin-through” of innovative ideas in the university environment, while simultaneously contributing to entrepreneurial learning.
    Originality/value – This paper presents findings from the first multiple case study into entrepreneurship education specifically designed to develop real-life venture as part of the core curriculum. Findings provide basis for investigating the value of integrating entrepreneurship education and technology transfer at the university.
    Keywords: Technology transfer | Entrepreneurship education | University spin-outs | Venture creation
    Paper type Research paper


    چکیده فارسی:

    هدف: هدف این مقاله تشريح چگونگی برنامه کارآفرینی مبتنی بر دانشگاه، ترکیب ایجاد سرمایه گذاری در زندگی واقعی براي طراحی آموزشی و تحویل است كه می تواند پلي براي شکاف بین آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری در محیط دانشگاه باشد. طراحی / روش شناسی / رویکرد- بر اساس بررسی مقالات و نمونه گیری در طی یک دوره دو ساله، 18 برنامه آموزش کارآفرینی با استفاده از یک رویکرد ایجاد سرمایه گذاری شناسایی شدند. ده تا از این برنامه ها برای مطالعه موردي، از جمله مصاحبه مستقیم و مشاهده مشارکتی در طول یک کارگاه آموزشی دو روزه انتخاب شدند. یافته های تجربی مکررا مربوط به تئوری آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری بودند.
    یافته ها: مقاله قابلیت هاي پل زدن برنامه های ایجاد سرمایه گذاری (VCP) را در پنج تم اصلي مشخص كرد و مزایای بالقوه همکاری نزدیک تر بین آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری در یک محیط دانشگاه را نشان داد. محدودیتها / مفاهیم تحقیق تعریف شده برای "VCP" به طور تجربی مورد آزمایش قرار گرفتند. این برنامه ها نشان دادند كه محیط هاي آزمایشگاهي پیچیده، اجازه تحقیقات بالینی را براي درک کارآفرینی و فرآیندهای انتقال فن آوری را مي دهد.
    مفهوم عملی: یافته ها مزایای عملی ترکیب آموزش کارآفرینی و فعالیت هاي انتقال تکنولوژی، مانند افزایش ایجاد ارزش از طریق نه تنها شرکت هاي جدید، بلکه جمعیت فارغ التحصیلان کارآفرینی را شناسایی كرد. VCPS اجازه "چرخش از طریق" ایده های جدید در محیط دانشگاه را مي دهد، در حالی که به طور همزمان به یادگیری کارآفرینی کمک مي كند.
    اصالت / ارزش: این مقاله یافته هايي را از اولین مطالعه موردی آموزش کارآفرینی طراحی شده برای توسعه سرمایه گذاری در زندگی واقعی به عنوان بخش اصلي برنامه درسی ارائه مي دهد. یافته های اين مطالعه، پایه ای را برای بررسی ارزش یکپارچه سازی آموزش کارآفرینی و انتقال فن آوری در دانشگاه ارائه مي كند.
    کلمات کلیدی: انتقال تکنولوژی | آموزش کارآفرینی | چرخش ناشران دانشگاه | ایجاد سرمایه گذاری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 28
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 38

    حجم فایل: 152 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
کارآفرینی
موضوعات