دانلود مقاله و خرید ترجمه:طرح بازاریابی: کوکا کولا در سال 2015
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • طرح بازاریابی: کوکا کولا در سال 2015

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    طرح بازاریابی: کوکا کولا در سال 2015


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Marketing Plan: Coca-Cola in 2015


    منبع:

    Marketing Plan-2015


    چکیده انگلیسی:

    In brief the purpose is to market a new innovative beverage packaging for Coca-Cola. The packaging has been designed around the brief ‘consider the creation of a new concept form of beverage packaging container for 2015.’ The Coca-Cola Company is one of the largest manufacturers, distributors and marketers of nonalcoholic beverage concentrates and syrups in the world. Coca-Colas headquarters are in Atlanta, Georgia, in America. It is best known for its flagship product, Coca-Cola, and is one of the largest corporations in the United States. Today, Coca-Cola is an internationally recognized soft drinks company with ambitious plans to further grow the brand. The company owns the majority of the soft drinks available in coolers and in vending machines in the western world. Some of these brands include, Coca-Cola and sub brands1, Dr Pepper, Fanta, Sprite, Oasis and PowerAde. A full list of Coca-Colas affiliated brands can be found on their corporate website2. The 2005 Annual Report states the company sells beverage products in more than 312 countries or territories.3 The international presence of Coca-Cola is phenomenal and its logo, advertising and colours are among the most recognized in the world.


    چکیده فارسی:

    به طور خلاصه واری، هدف این است که بسته بندی های جدید و نوآورانهء محصولات غذایی و آشامیدنی را برای کوکا کولا به بازار عرضه نماییم. بسته بندی طراحی شده در اطراف این طرح، بصورتِ ایجاد یک فرم مفهومیِ جدید از قوطی محصولات غذایی و آشامیدنی برای سال 2015 در نظر گرفته شده است " شرکت کوکاکولا یکی از بزرگترین تولید کنندگان، توزیع کنندگان و بازاریابان نوشابه های غیر الکلی و شربت ها در جهان است. دفتر مرکزی کوکاکولا در آتلانتا، جورجیا، در کشور امریکا واقع شده است. بهتر است برای محصول شاخص خود، کوکا کولا را بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های بزرگ در ایالات متحده شناخته شده دانیم. امروزه، کوکا کولا یک شرکت نوشابه شناخته شده بین المللی با طرح های بلندپروازانه برای رشد بیشتر با نام تجاری اش است. این شرکت دارای اکثریت نوشابه های موجود در سردخانه ها و ماشین آلات در جهان غرب است. برخی از این مارک ها عبارتند از، کوکا کولا و مارک های زیر، دکتر پِپِر، فانتا، إسپرایت، اوسیز و PowerAde. لیست کاملی از مارک های وابسته به کوکا کولا را می توان در وب سایت شرکت درنظر داشت. در سال 2005 گزارش سالانه بر این امر حاکم بود که این شرکت محصولات غذایی و آشامیدنی اش را در بیش از 312 کشور و سرزمین های اطراف به فروش می رساند. حضور بین المللی کوکا کولا و آرم آن یک پدیدهء فوق العاده است، تبلیغات و رنگ آن در میان کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده است.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 1355 کیلوبایت


    قیمت: 26000 تومان  23400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات