دانلود مقاله و خرید ترجمه:فردگرایی در تبلیغات غربی: مطالعه مقایسه ای از آگهی های روزنامه های اسپانیا و آمریکا
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • فردگرایی در تبلیغات غربی: مطالعه مقایسه ای از آگهی های روزنامه های اسپانیا و آمریکا

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    فردگرایی در تبلیغات غربی: مطالعه مقایسه ای از آگهی های روزنامه های اسپانیا و آمریکا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Individualism in Western advertising: A comparative study of Spanish and US newspaper advertisements


    منبع:

    European Journal of Communication (2015) 1-17. DOI: 10.1177/0267323115586722


    چکیده انگلیسی:

    Following an extended tradition in cross-cultural research about individualism and collectivism as defining features of national cultures, this article aims to go in depth by taking into account the implications of these complex concepts. Under the premise that advertising is a product that reflects cultural values, this article focuses on a comparative content analysis of newspaper advertisements from the United States and Spain, two presumably different Western countries as far as the individualism–collectivism continuum is concerned. The conclusions obtained challenge some theoretical assumptions regarding this topic. The evolution of Spanish society as mirrored by advertising is discussed as well.
    Keywords: Advertising | collectivism | content analysis | cross-cultural studies | individualism


    چکیده فارسی:

    پس از یک سنت طولانی در تحقیقات میان¬فرهنگی در مورد فردگرایی و جمع گرایی به عنوان ویژگی های تعریف کنندۀ فرهنگ های ملی، هدف این مقاله با در نظر گرفتن پیامدهای این مفاهیم پیچیده رفتن در عمق است. تحت این فرض که تبلیغات محصولی است که ارزش های فرهنگی را منعکس می کند، این مقاله بر تجزیه و تحلیل مقایسه ای از محتوای آگهی های روزنامۀ ایالات متحده و اسپانیا، دو کشور غربی که تا آنجا که زنجیره فردگرایی- جمع گرایی اهمیت داشته باشد احتمالاً مختلف هستند، تمرکز دارد. نتیجه گیری به دست آمده برخی از فرضیات نظری در مورد این موضوع را به چالش می کشاند. تکامل جامعه اسپانیایی که از طریق تبلیغات منعکس می شود نیز مورد بحث قرار گرفته است.
    کلیدواژه ها: تبلیغات | جمع گرایی | تجزیه و تحلیل محتوا | مطالعات مین فرهنگی | فردگرایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 17
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 24

    حجم فایل: 59 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات