دانلود مقاله و خرید ترجمه:مقایسۀ چند ملیتی کاربردهای تبلیغات استاندارد بین المللی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • مقایسۀ چند ملیتی کاربردهای تبلیغات استاندارد بین المللی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مقایسۀ چند ملیتی کاربردهای تبلیغات استاندارد بین المللی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A Cross-National Comparison of the Applicability of Standardized International Advertising


    منبع:

    springer - Proceedings of the 1980 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, pp 93-98, 2015


    چکیده انگلیسی:

    One of the most controversial issues in international advertising is the applicability of international advertising standardization. The issue has created a lively debate over the past fifteen years because of the lack of sound empirical evidence. The purpose of this study was to examine the applicability of this advertising approach by investigating the homogeneity assumption made by those encouraging the use of standardization. American and foreign consumers were shown identical ads, and comparison of their responses to these ads were made. The findings indicated that the responses to these ads varied from group to group. Therefore, a standardized ad may be an effective way of providing necessary information internationally, and the conclusion of the present acceptance of standardization seems to be unsupported and premature.


    چکیده فارسی:

    یکی از بحث برانگیز ترین مسائل در تبلیغات بین المللی کاربرد استاندارد تبلیغات بین المللی است. این مسئله در طول پانزده سال گذشته به دلیل عدم وجود شواهد تجربی بحث زنده ای را ایجاد کرده است. هدف از این مطالعه بررسی کاربرد این روش تبلیغات با بررسی فرض همگن است که توسط افرادی ایجاد شده که دیگران را به استفاده از استاندارد تشویق می کنند. مصرف کنندگان آمریکایی و خارجی تبلیغات یکسانی را نشان داده اند، و مقایسه پاسخ های آنها به این تبلیغات انجام شده است. این یافته ها نشان دادند که پاسخ به این تبلیغات در میان گروه ها متفاوت است. بنابراین، یک آگهی استاندارد ممکن است روش مؤثری برای فراهم کردن اطلاعات لازم در سطح بین المللی بوده، و به نظر می رسد از نتیجۀ پذیرش استاندارد پشتیبانی نشده و نارس است.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 49 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات