دانلود مقاله و خرید ترجمه:اندازه گیری و ارزیابی عملکرد از دیدگاه مدیریت استراتژیک: مطالعه بر ارزیابی عملکرد شرکت غذاهای دریایی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت استراتژیک
  • اندازه گیری و ارزیابی عملکرد از دیدگاه مدیریت استراتژیک: مطالعه بر ارزیابی عملکرد شرکت غذاهای دریایی

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اندازه گیری و ارزیابی عملکرد از دیدگاه مدیریت استراتژیک: مطالعه بر ارزیابی عملکرد شرکت غذاهای دریایی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Measuring and Evaluating Performance within the Strategic Management Perspective: A Study on Performance Measurement of A Seafood Company


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 99 ( 2013 ) 1026 – 1034


    چکیده انگلیسی:

    Todays business world is more complex and has uncertain conditions which influence the companies to create effective strategies for the dynamic market. Strategic management has now evolved to such a point that its primary value has evolved to help the organization to operate successfully in intensive competition environment that globalization process has been brought to (Hunger & Wheelen, 2011). Considering these complicated conditions and processes, performance measurement has become a popular concept in strategic management. In this study, a company operating in the seafood industry in Izmir was analyzed. As measurement indicators the data about working hours, the amount of faulty products and the production capacity of workers and etc. were taken for analysis. The study aims to investigate these indicators in detail and state the critical factors that influence the performance of this co mpany.Data were compared with each other and with average production rates in the sector. The results obtained from the study will be presented to the managers to improve their production process.
    Keywords:Performance | Strategic Management | Performance Measurement System | Seafood Industry


    چکیده فارسی:

    دنیای کسب و کار امروزه بسیار پیچیده بوده و شرایط نامشخصی را درپی داشته که در آن شرکت ها برای ایجاد استراتژی های موثر برای بازاری پویا تاثیر گذار بوده اند. در حال حاضر، مدیریت استراتژیک به چنین نکته ای که ارزش اولیه آن برای کمک به سازمان جهت کار موفق در محیط رقابتیِ فشرده بوده است، تکامل یافته است که این خود یک فرایند جهانی شدن است.. با توجه به این شرایط و فرآیندهای پیچیده، ارزیابی عملکرد به یک مفهوم محبوب در مدیریت استراتژیک تبدیل شده است. در این مطالعه، یک شرکت فعال در صنعت غذاهای دریایی در ازمیر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. این از آنجایی است که شاخص های ارزیابیِ داده ها در مورد ساعات کار، میزان محصولات معیوب و ظرفیت تولید از کارگران و غیره برای تجزیه و تحلیل درنظر گرفته شده اند. این مطالعه با هدف بررسی شاخص ها در جزئیات و حالاتی از عوامل بسیار مهم رخ داده که عملکرد این شرکت را بسیار تحت تاثیر قرار داده است. داده ها با یکدیگر و با نرخ تولید متوسط در بخش مورد مقایسه قرار می گیرند. نتایج به دست آمده از مطالعه مدیران به منظور بهبود فرآیند تولید آنها ارائه شده است.
    کلمات کلیدی: عملکرد | مدیریت استراتژیک | سیستم ارزیابی عملکرد | صنعت غذاهای دریایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 19

    حجم فایل: 312 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-استراتژیک
موضوعات