دانلود مقاله و خرید ترجمه:تأثیر تعدیل کننده ارزش سطح فردی سیستم اقتصادی مشترک بر وفاداری برند
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • تأثیر تعدیل کننده ارزش سطح فردی سیستم اقتصادی مشترک بر وفاداری برند

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تأثیر تعدیل کننده ارزش سطح فردی سیستم اقتصادی مشترک بر وفاداری برند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The moderating effect of individual level collectivist values on brand loyalty


    منبع:

    elsevier - Journal of Business Research 67 (2014) 2437–2446


    چکیده انگلیسی:

    In today's dynamic business environment the success of afirm often depends on its ability to create brand loyalty. While there is a large body of research exploring brand loyalty and its antecedents, little has been done to examine how the relationship between these antecedents and brandloyalty is moderated by consumer differences in individual level collectivist values. This understanding is important however as consumers high in individual level collectivist values have been found to make different brand choices than consumers low in individual level collectivist values. We develop and test theory that suggests consumer differences in individual level collectivist values have a significant moderating effect on the relationship between perceived value, perceived quality, brand trust and brand loyalty. The results show that consumers high in individual level collectivist values are significantly more loyal to a focal brand, especially when brand trust and perceived quality are at relatively low levels. Keywords: Brand loyalty, Individual level collectivist values, Perceived value, Brand trust, Perceived quality, China


    چکیده فارسی:

    در محیط پویای کسب و کار امروز موفقیت یک شرکت اغلب به توانایی اش در ایجاد وفاداری برند بستگی دارد. درحالیکه تحقیقات بسیاری در زمینه وفاداری برند و سابقه اش وجود دارد، تحقیقات کمی برای آزمودن اینکه چگونه ارتباط میان این سوابق و وفاداری برند بوسیله تفاوتهای مشتری در ارزش سطح فردی سیستم اقتصادی مشترک تعدیل می شود. فهم این موضوع مهم است با اینحال همچنانکه مصرف کنندگان در ارزش بالای سطح فردی سیستم اقتصادی مشترک انتخاب های برند متفاوتی نسبت به مصرف کنندگان در ارزش پایین سطح فردی سیستم اقتصادی مشترک داشته اند. ما این تئوری را مطرح و آزمایش می کنیم که تفاوت های مشتری در ارزش سطح فردی سیستم اقتصادی مشترک،تأثیر تعدیل کننده ای بر رابطه میان ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، اعتماد برند و وفاداری برند دارد. ننایج نشان می دهد که تفاوت های مشتری در ارزش بالای سطح فردی سیستم اقتصادی مشترک بطور قابل توجهی نسیت به یک برند کانونی وفادارتر است، مخصوصا" زمانیکه اعتماد برند و کیفیت ادراک شده بطور نسبی در سطوح پایین قرار دارند. کلمات کلیدی: وفاداری به برند، ارزش جمع سطح فردی، ارزش درک شده، اعتماد به برند، کیفیت درک شده، چین


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 476 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات