دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارزیابی مدیریت استراتژیک در کسب و کار با مطالعه موردی AHP: لوازم خانگی پارس
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت استراتژیک
  • ارزیابی مدیریت استراتژیک در کسب و کار با مطالعه موردی AHP: لوازم خانگی پارس

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارزیابی مدیریت استراتژیک در کسب و کار با مطالعه موردی AHP: لوازم خانگی پارس


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Evaluation of Strategic Management in Business with AHP Case Study:PARS House Appliance


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Economics and Finance 36 ( 2016 ) 10 – 21


    چکیده انگلیسی:

    A new business is simply a collection of ideas. It rests on a set of beliefs that the new organization can offer some products or services to some customers, in some geographic scopes, using some type of technology, at a profitable price. As a business grows, owners or managers find it necessary to revise the founding set of beliefs, but those original ideas usually are reflected in the revised statements of vision and mission. In this paper, we present the strategies in which organizations could use to develop resource management and analyzing business situations. Consequently, the best strategy have been chosen with Analytical Hierarchy process (AHP). In PARS household appliance Cost leadership was chosen by AHP process and they decided to focus on this strategy to improve their situation in market.
    Keywords: Management | Analytical Hierarchy Process (AHP) | Strategic Management | Business.


    چکیده فارسی:

    کسب و کار جدید مجموعه ای از ایده هاست. کسب و کار جدید بر مجموعه ای از این باورها تکیه دارد که سازمان جدید می تواند برخی از محصولات و یا خدمات را در برخی از حوزه های جغرافیایی، با استفاده از برخی از انواع فن آوری، با قیمتی سودآور به برخی از مشتریان ارائه دهد. همزمان با رشد کسب و کار، صاحبان و مدیران تجدید نظر در مجموعه ای از باورهای بنیادین را ضروری می بینند، ولی برای ان دسته از ایده های اصلی که معمولاً به صورت چشم انداز و ماموریت تجدید نظر شده منعکس می شوند. در این مقاله، ما استراتژی هایی را ارائه می دهیم که سازمان می تواند از آنها برای توسعه مدیریت منابع و تجزیه و تحلیل شرایط کسب و کار استفاده کند. در نتیجه، بهترین استراتژی با فرآیند سلسله مراتب تحلیلی(AHP) انتخاب شده است. در لوازم خانگی پارس رهبری هزینه توسط فرایند AHP انتخاب شده و آنها تصمیم به تمرکز بر روی این استراتژی برای بهبود وضعیت خود در بازار گرفته اند.
    کلمات کلیدی: مدیریت | فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) | مدیریت استراتژیک | کسب و کار.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 1137 کیلوبایت


    قیمت: 34000 تومان  30600 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-استراتژیک
موضوعات