دانلود مقاله و خرید ترجمه:شفافیت خود- پنداری : بررسی نقش آن در رفتار مصرف کننده
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • شفافیت خود- پنداری : بررسی نقش آن در رفتار مصرف کننده

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    شفافیت خود- پنداری : بررسی نقش آن در رفتار مصرف کننده


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Self-concept clarity: Exploring its role in consumer behavior


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Economic Psychology 46 (2015) 98–110


    چکیده انگلیسی:

    Even two decades later since Self-Concept Clarity (SCC) first emerged in the psychology literature, this important concept has escaped the attention of consumer psychologists. Distinguished in the psychology literature from the concept of self-esteem, our study examines the role of SCC in selected consumer behaviors. A survey of 301 consumers established that SCC contributes to consumers’ general satisfaction with life and its absence leads to such consumer behaviors as susceptibility to interpersonal influence, materialism, post purchase doubt, shopping as escape, and use of products as identity bolsters. This last set of results shows that low SCC consumers, who by definition are inflicted with self-confusion and concomitant anxiety, use the marketplace as a coping resource. These results suggest the concept’s utility in extending our understanding of certain important consumer behaviors.
    Keywords: Self-concept clarity | Self-esteem | Materialism | Shopping as escape | Life satisfaction


    چکیده فارسی:

    حتی دو دهه بعد از زمانیکه شفافیت خود-پنداری (SCC) اولین بار در مقالات روان شناسی پدیدار شد ، این مفهوم با اهمیت توجهات روان شناسان مصرف کننده را به خود جلب کرد. در مقالات روان شناسی از مفهوم عزت نفس متمایز شد ، مطالعه ما نقش SCC را در رفتار مصرف کننده انتخاب شده را بررسی میکند. یک نظر سنجی از 301 مصرف کننده بیان کرد که SCC با رضایت کلی مصرف کننده از زندگی ارتباط دارد و نبود آن منجر به بعضی رفتارهای مصرف کننده مانند استعداد برای اثر میان شخصی ، مادی گرایی ، شک بعد از خرید ، خرید به عنوان فرار ، و استفاده از محصولات به عنوان یکتایی هویت. این مجموعه اخیر از نتایج نشان میدهد که مصرف کنندگان SCC کم ، که با تعریف با خود- سردرگمی و اضطراب همراه ، از بازار به عنوان یک منبع مقابله استفاده میکند. این نتایج استعمال مفهوم را در گسترش دانش ما از رفتارهای مصرف کننده معین پیشنهاد میدهد
    کلمات کلیدی : شفافیت خود-پنداری | عزت نفس | مادی گرایی | خرید به عنوان فرار | رضایت از زندگی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 43

    حجم فایل: 131 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات