دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارتقاء کیفیت ارتباطات سازمانی: ارائه معیارهای مبتنی بر انعکاس
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت کیفیت
  • ارتقاء کیفیت ارتباطات سازمانی: ارائه معیارهای مبتنی بر انعکاس

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارتقاء کیفیت ارتباطات سازمانی: ارائه معیارهای مبتنی بر انعکاس


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Enhancing the quality of organizational communication: A presentation of reflection-based criteria


    منبع:

    emerald - Construction Journal of Communication Management, Vol. 14 No. 1, 2010, pp. 47-58


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – This article aims to introduce practical based criteria for effective organizational communication.
    Design/methodology/approach – The subject scope for this article is corporate communication. The study is based on literature reviews and a qualitative study, entailing the basic principles of the phenomenological approach, with 20 subjects.
    Findings – Four additional criteria for effective corporate communication surfaced: responsible; professional; concise; and sincere.
    Research limitations/implications – The studies reviewed, although in-depth, apply to a small sample in one metropolitan environment, which makes generalization among different cultures riskier.
    Practical implications – Organizational managers may use these findings to reflect on their communication strategies and improve them, where necessary, on the basis of the findings of this study.
    Originality/value – The paper’s value lies in the four additional criteria found as a result of reflections from members of the corporate workforce, after having been exposed to a course on organizational communication, and therefore, existing criteria in literature. The additional criteria may be considered important for corporate workers, and should therefore not be ignored by managers.
    Keywords: Management accountability | Organizational performance | Communication | Higher education
    Paper type: Conceptual paper


    چکیده فارسی:

    هدف - هدف این مقاله معرفی معیارهای عملی مبتنی بر ارتباطات سازمانی موثر است.
    طراحی / روش شناسی / رویکرد : دامنه موضوع برای این مقاله ارتباطات سازمانی می باشد.
    مطالعه در بررسی ادبیات و مطالعه کیفی ، متضمن اصول اولیه روش پدیدار شناختی، با 20 نفر بوده است.
    یافته ها: چهار معیار اضافی برای ارتباطات موثر در شرکت[های] بزرگ آشکار شد: مسئول؛ حرفه ای(گرایی)؛ مختصر(و مفید) و صداقت.
    محدودیتهای پژوهش / استلزامات: مطالعات بررسی کرد، اگر چه در عمق، در یک نمونه کوچک در یک محیط شهری بکار برده شد، اما در فرهنگ های مختلف عمومیت دارد.
    مفهوم عملی : مدیران سازمانی در صورت لزوم بر پایه یافته های این تحقیق، ممکن است برای انعکاس راهبردهای ارتباطی و بهبود آنها در سازمانشان از این یافته ها استفاده کنند.
    نوآوری پژوهش : ارزش مقاله بر چهار معیار اضافی قرارگرفته که در نتیجه بازتابش اعضای نیروی کار شرکت ها یافت می شود. بعد از اینکه ارتباطات سازمانی مطابق با معیارهای این مطالعه قرار گرفت. بنابراین، معیار های اضافی ممکن است برای کارگران شرکت[های] بزرگ با اهمیت تلقی شود، و بنابراین مدیران نباید آنها را نادیده بگیرند.
    کلمات کلیدی: پاسخگویی مدیریت | عملکرد سازمانی | ارتباطات | آموزش عالی
    نوع مقاله: مقاله مفهومی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 173 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-کیفیت
موضوعات