دانلود مقاله و خرید ترجمه:تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Social interaction, convenience and customer satisfaction: The mediating effect of customer experience


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Retailing and Consumer Services 21 (2014) 1028–1037


    چکیده انگلیسی:

    The present study is an effort to investigate the impact of both convenience and social interaction on customer satisfaction and the mediating role of customer experience. A structured questionnaire was used to collect data (n¼840) using systematic sampling from department store shoppers of age 18 years and above in India. Multivariate data analysis techniques like Exploratory Factor Analysis and Structural Equation Modeling were used to analyze the data. Results revealed that convenience and social interaction affect both customer experience and customer satisfaction. Arguably, this paper is the first to examine the four constructs namely, social interaction, convenience, customer satisfaction and customer experience using them together in the same model. Academic and managerial implications are further discussed.
    Keywords: Customer experience | Customer satisfaction | Mediating | Structural Equation Modeling | Convenience | Social interaction


    چکیده فارسی:

    مطالعه حاضر با هدف بررسی تأثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری و نقش تعدیل¬کننده تجربه مشتری انجام شده است. برای جمع¬آوری داده¬ها (840=n) از نمونه¬گیری منظم و پرسشنامه¬ای ساختاریافته در میان خریداران بالای 18 سال فروشگاه¬های بزرگ در هند استفاده شده است. برای تحلیل داده¬ها از تکنیک¬های تحلیل داده¬های چندمتغیره مانند تحلیل عاملی اکتشافی و مدل¬یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که راحتی و تعامل اجتماعی بر تجربه مشتری و رضایت مشتری تأثیر می¬گذارد. این مقاله احتمالاً اولین مقاله¬ای است که از طریق استفاده همزمان از چهار متغیر (یعنی تعامل اجتماعی، راحتی، رضایت مشتری و تجربه مشتری) در یک مدل به بررسی آن¬ها می¬پردازد. در ادامه درباره دستاورد¬های علمی و مدیریتی بحث شده است.
    کلیدواژه¬ها: تجربه مشتری | رضایت مشتری | تعدیل | مدل یابی معادلات ساختاری | راحتی | تعامل اجتماعی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 32

    حجم فایل: 314 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات