دانلود مقاله و خرید ترجمه:ادراک از برند، ثبات جریان نقدی و سیاست مالی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • ادراک از برند، ثبات جریان نقدی و سیاست مالی

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ادراک از برند، ثبات جریان نقدی و سیاست مالی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Brand perception, cash flow stability, and financial policy


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Financial Economics 110 (2013) 232–253


    چکیده انگلیسی:

    This paper demonstrates that intangible assets play an important role in financial policy. Using a proprietary database of consumer brand evaluation, I show that positive consumer attitude toward a firms products alleviates financial frictions and provides additional net debt capacity, as measured by higher leverage and lower cash holdings. Brand perception affects financial policy through reducing overall firm riskiness, as strong consumer evaluations translate into lower future cash flow volatility as well as higher credit ratings for potentially volatile firms. The impact of brand is stronger among small firms, contradicting a number of reverse causality and omitted variables explanations.
    Keywords: Financial policy | Capital structure | Cash flow volatility | Cash holdings | Brand


    چکیده فارسی:

    این مقاله اثبات می¬کند که دارایی¬های نامشهود نقش مهمی در سیاست مالی ایفا می¬کنند. با استفاده از پایگاه داده اختصاصی ارزیابی مصرف¬کنندگان از برندها نشان می¬دهم که نگرش مثبت مصرف¬کننده نسبت به محصولات یک بنگاه اصطکاک مالی را کاهش می¬دهد و خالص ظرفیت بدهی را (که با اهرم بالاتر و موجودی نقدی کمتر سنجیده می¬شود) افزایش می¬دهد. ادراک از برند با کاهش مجموع خطرپذیری بنگاه بر سیاست مالی تأثیر می¬گذارد، زیرا ارزیابی¬های مثبت مصرف¬کنندگان باعث کاهش نوسان جریان نقدی آتی و نیز افزایش رتبه اعتباری بنگاه¬های بالقوه پرنوسان می¬شود. تأثیر برند در میان بنگاه¬های کوچک¬تر بیشتر است که با تعدادی از استدلال¬های علّیّت معکوس و متغیرهای حذف¬شده تناقض دارد.
    کلیدواژه: سیاست مالی | ساختار سرمایه | نوسان جریان نقدی | موجودی نقد | برند


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 22
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 62

    حجم فایل: 1032 کیلوبایت


    قیمت: 50000 تومان  45000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات