دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسي انگيزه های خريداران وفادار به فروشگاه از طریق معيارهای جايگزين وفاداری رفتاری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • بررسي انگيزه های خريداران وفادار به فروشگاه از طریق معيارهای جايگزين وفاداری رفتاری

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسي انگيزه های خريداران وفادار به فروشگاه از طریق معيارهای جايگزين وفاداری رفتاری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Studying motivations of store-loyal buyers across alternative measures of behavioural loyalty


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - European Management Journal (2013) 31, 348– 358


    چکیده انگلیسی:

    This study establishes a theoretical framework and provides empirical evidence related to the motivations and benefits sought by store-loyal customers. From a theoretical perspective, the proposed framework distinguishes utilitarian benefits, such as monetary and time savings, from hedonic benefits, such as shopping enjoyment, innovativeness and impulsiveness. From a methodological perspective, this study suggests the appeal of considering different measures of store-loyal behaviour, particularly those based on consumers self-assessments, as alternatives to measures based on solely on their budget allocations. The empirical findings indicate moderate consistency between these measures; self-assessment measures are more closely related to consumers motivational profiles. They also indicate the greater explanatory power of motivational variables compared with socio-demographic variables for characterising store-loyal buyers. Finally, store-loyal buyers general profile is less price sensitive, more time and service sensitive, less concerned about entertainment and new experiences, more likely to feature planning and more brand loyal.
    KEYWORDS: Buyer profile | Store loyalty | Motivations | Benefits sought | Budget allocation | Self-assessment


    چکیده فارسی:

    اين مطالعه يك چارچوب نظري ايجاد مي¬كند و شواهد تجربي مرتبط با انگيزه¬ها و منافع مورد نظر مشتريان وفادار به فروشگاه را ارائه مي¬كند. چارچوب پيشنهادي از ديدگاه نظري، منافع فايده¬گرايانه نظير صرفه¬جويي مالي و زمانی را از منافع لذت¬جویانه نظير لذت از خريد، نوخواهی و تكانشي بودن متمايز مي-كند. اين مطالعه از ديدگاه متدولوژيكي ضرورت در نظر گرفتن معيارهاي متفاوت رفتار وفاداري به فروشگاه (خصوصاً آن معيارهايي كه مبتني بر ارزيابي فردي مشتريان هستند) را به عنوان جايگزين معيارهاي مبتني بر تخصيص بودجه آن¬ها نشان مي¬دهد. يافته¬هاي تجربي نشان¬دهنده سازگاري متوسط بين اين معيارها است؛ معيارهاي ارزيابي فردي ارتباط نزديك¬تري با وضعيت انگيزشي مشتريان دارند. همچنين اين يافته¬ها نشان مي¬دهد كه قدرت تبييني متغيرهاي انگيزشي براي توصيف خريداران وفادار به فروشگاه در مقايسه با متغيرهاي اجتماعي-جمعيتي بالاتر است. در نهايت، وضعيت كلي خريداران وفادار به فروشگاه حساسيت كمتري به قيمت دارد، حساسيت بيشتري به زمان و سرويس دارد، كمتر با سرگرمي و تجربيات جديد ارتباط دارد، به احتمال زياد برنامه¬ریزی و وفاداري بيشتر به برند نقش مهمی در آن دارد.
    كليدواژه¬ها: وضعيت خريدار | وفاداري به فروشگاه | انگيزه ها | منافع مورد نظر | تخصيص بودجه | ارزيابي فردي


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 37

    حجم فایل: 98 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات