دانلود مقاله و خرید ترجمه:رابطه بین CRM، RM و عملکرد کسب و کار: مطالعه ای بر روی صنعت هتلداری در تایوان
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • رابطه بین CRM، RM و عملکرد کسب و کار: مطالعه ای بر روی صنعت هتلداری در تایوان

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رابطه بین CRM، RM و عملکرد کسب و کار: مطالعه ای بر روی صنعت هتلداری در تایوان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The relationship between CRM, RM, and business performance: A study of the hotel industry in Taiwan


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - International Journal of Hospitality Management 31 (2012) 276–285


    چکیده انگلیسی:

    This study aims to investigate the implementation of customer relationship management (CRM) and its effect on relationship marketing (RM) and business performance, through an analysis of the hotel industry in Taiwan. A survey on hotels, including general and tourist hotels, and bed and breakfasts (B&Bs) was conducted, and a total of 560 questionnaires were returned. The results showed that implementing CRM has a significant and positive influence on the RM effect, positively affecting business performance for both hotels and B&Bs. However, a comparison of the influential paths of relationship models between hotels and B&Bs showed that, for hotels, the Internet service and customer support functions of the CRM strategy are the main sources of influence on the RM effect and business performance, whereas for B&Bs, the marketing support function of the CRM strategy alone influences the RM effect and business performance. To achieve higher performance, the different types of hotel enterprises should understand their main advantage before implementing key CRM strategies.
    Keywords: Customer relationship management | Relationship marketing | Business performance


    چکیده فارسی:

    هدف این مقاله بررسی پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری (CRM) و تأثیر آن بر بازاریابی رابطه ای (RM) و عملکرد کسب و کار از طریق تحلیل صنعت هتلداری در تایوان است. پیمایشی بر روی هتل ها (از جمله هتل های عمومی و گردشگری و مهمانسراهای اتاق و صبحانه (B&B)) انجام شد و در مجموع 560 پرسشنامه بازگشت داده شد. نتایج نشان داد که پیاده سازی CRM تأثیر مثبت و معناداری بر اثر RM دارد و تأثیری مثبت بر عملکرد کسب و کار هتل ها و B&B ها دارد. اما مقایسه مسیرهای موثر مدل های رابطه بین هتل ها و B&B ها نشان داد که برای هتل ها وظیفه خدمات اینترنتی و پشتیبانی از مشتری استراتژی CRM منابع اصلی تأثیرگذاری بر اثر RM و عملکرد کسب و کار است در حالی که برای B&B ها وظیفه پشتیبانی از بازاریابی استراتژی CRM به تنهایی بر اثر RM و عملکرد کسب و کار تأثیر می گذارد. انواع مختلف کسب و کارهای هتلداری برای دستیابی به عملکرد بالاتر باید مزیت اصلی خود را پیش از پیاده سازی استراتژی های کلیدی CRM بشناسند.
    کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری | بازاریابی رابطه ای | عملکرد کسب و کار


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    حجم فایل: 868 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات