دانلود مقاله و خرید ترجمه:ساختار سرمایه و موقعیت رقابتی در بازار محصول
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • ساختار سرمایه و موقعیت رقابتی در بازار محصول

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ساختار سرمایه و موقعیت رقابتی در بازار محصول


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Capital structure and competitive position in product market


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - International Review of Economics and Finance 29 (2014) 358–371


    چکیده انگلیسی:

    This paper examines the effect of capital structure on the competitive position of firms in the product market, as measured by the market share. Theoretical predictions suggest that this effect depends on whether Cournot or Bertrand competition determines firms interactions. We present evidence that leverage affects market share positively under both types of competitions. This evidence supports the prevailing version of the limited liability effect of debt financing. Alternatively, we demonstrate that a firms competitive position is important in determining its choice of capital structure.
    Keywords: Bertrand competition | Capital structure | Cournot competition | Market share


    چکیده فارسی:

    این مقاله به بررسی تأثیر ساختار سرمایه بر موقعیت رقابتی بنگاه ها در بازار محصول (که بر اساس سهم بازار اندازه گیری می شود) می پردازد. پیش بینی های نظری نشان می دهد که این تأثیر به این بستگی دارد که آیا تعامل شرکت ها را رقابت کورنو و برتراند مشخص می کند یا خیر. شواهدی را ارائه می کنیم مبنی بر این که در هر دو نوع رقابت، اهرم تأثیری مثبت بر سهم بازار دارد. این شواهد تأیید کننده مفهوم رایج اثر تعهدی اندک تأمین مالی بدهی است. همچنین نشان می دهیم که موقعیت رقابتی بنگاه در تعیین نوع ساختار سرمایه آن اهمیت دارد.
    کلیدواژه ها: رقابت برتراند | ساختار سرمایه | رقابت کورنو | سهم بازار


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 26

    حجم فایل: 685 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات