دانلود مقاله و خرید ترجمه:تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی: مرور منابع و چارچوب مفهومی جدید
تبریک عید فطر

20% تخفیف مقالات ترجمه شده به مناسبت عید فطر، از تیر تا 12 تیر96

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت کیفیت
  • تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی: مرور منابع و چارچوب مفهومی جدید

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی: مرور منابع و چارچوب مفهومی جدید


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Impact of Total Quality Management on Innovation in Service Organizations: Literature review and New Conceptual Framework


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Engineering 53 ( 2013 ) 516 – 529


    نویسنده:

    Abdul Talib Bon, Esam M.A. Mustafa


    چکیده انگلیسی:

    Purpose of this paper is to review the literature on the relationship between total quality management TQM and innovation in services organization, and to develop a research conceptual framework on this relationship. The most recent studies investigated the TQMinnovation relationship and involved service industries in its scope have been reviewed. A discussion on the TQM practices in service organization is presented and conceptual framework and model are proposed.
    Keywords: TQM | innovation | relationship | service organization.


    چکیده فارسی:

    هدف این مقاله بررسی منابع مربوط به رابطه بین مدیریت کیفیت جامع (TQM) و نوآوری در سازمان های خدماتی و ارائه یک چارچوب مفهومی پژوهشی در مورد این رابطه است. مطالعاتجدید رابطه بین TQM و نوآوری را بررسی کرده اند و صنایع خدماتی موجود در حوزه خود بررسی شده اند. درباره اقدامات TQM در سازمان های خدماتی بحث شده است و چارچوب و مدل مفهومی ارائه شده است.
    کلیدواژه: مدیریت کیفیت جامع | نوآوری | رابطه | سازمان های خدماتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 35

    حجم فایل: 169 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  24000 تومان(20% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-کیفیت
موضوعات