دانلود مقاله و خرید ترجمه:تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی: مرور منابع و چارچوب مفهومی جدید
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت کیفیت
  • تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی: مرور منابع و چارچوب مفهومی جدید

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی: مرور منابع و چارچوب مفهومی جدید


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Impact of Total Quality Management on Innovation in Service Organizations: Literature review and New Conceptual Framework


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Engineering 53 ( 2013 ) 516 – 529


    نویسنده:

    Abdul Talib Bon, Esam M.A. Mustafa


    چکیده انگلیسی:

    Purpose of this paper is to review the literature on the relationship between total quality management TQM and innovation in services organization, and to develop a research conceptual framework on this relationship. The most recent studies investigated the TQMinnovation relationship and involved service industries in its scope have been reviewed. A discussion on the TQM practices in service organization is presented and conceptual framework and model are proposed.
    Keywords: TQM | innovation | relationship | service organization.


    چکیده فارسی:

    هدف این مقاله بررسی منابع مربوط به رابطه بین مدیریت کیفیت جامع (TQM) و نوآوری در سازمان های خدماتی و ارائه یک چارچوب مفهومی پژوهشی در مورد این رابطه است. مطالعاتجدید رابطه بین TQM و نوآوری را بررسی کرده اند و صنایع خدماتی موجود در حوزه خود بررسی شده اند. درباره اقدامات TQM در سازمان های خدماتی بحث شده است و چارچوب و مدل مفهومی ارائه شده است.
    کلیدواژه: مدیریت کیفیت جامع | نوآوری | رابطه | سازمان های خدماتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 35

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 169 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-کیفیت
موضوعات
footer