دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدیریت تقاضاي حمل و نقل در منطقه محروم: مطالعه موردی در شمال فرانسه
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت حمل و نقل
  • مدیریت تقاضاي حمل و نقل در منطقه محروم: مطالعه موردی در شمال فرانسه

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدیریت تقاضاي حمل و نقل در منطقه محروم: مطالعه موردی در شمال فرانسه


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Transportation Demand Management In A Deprived Territory: A Case Study In The North Of France


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Transportation Research Procedia 4 ( 2014 ) 300 – 311


    چکیده انگلیسی:

    In this paper, we study the modal choice in an ex-mining area in the North of France. It is a deprived area under many regeneration strategies focusing on urban projects, such as a new public transportation infrastructure. Urban public transport accounts for 3% against the national French average of 10%. Surprisingly, this share does not proportionally change according to urban or rural context. This territory also presents particular socio-economic and land-use characteristics. In this particular territory, is there a potential for guiding transport demand management towards lower carbon mobility? If so, which strategy to implement? We estimate a mode choice model with a nested logit specification for four modes: car driver, car passenger, public transport and walking. Then, we compute demand elasticies to price and time to analyse mobility solutions. We simulate the impact of different transport policies to shift mobility behaviors towards more sustainable ones. The results show a strong inertia in the demand for car use. Only extreme mobility policies lead to a significant increase of the share of public transport. Conventional economic variables are not sufficient to increase the demand for public transport. Other tools need to be implemented. Social tariffs seem to be a relevant solution.
    Keywords: Multinomial logit model | Mode choice | Public transportation | Private transportation | Mobility behaviors | Sustainable mobility


    چکیده فارسی:

    در این مقاله، ما انتخاب هنجار را در منطقه مورد آزمايش در شمال فرانسه مطالعه كرديم. آن یک منطقه محروم تحت استراتژی هاي بازسازی متمرکز بر پروژه های شهری، مانند زیرساخت های حمل و نقل عمومی جدید است. حمل و نقل عمومی شهری در حدود 3٪ در برابر متوسط ملی فرانسه 10٪ است. با کمال تعجب، این سهم کند به همان نسبت در بافت شهری یا روستایی تغییر نمي كند. این منطقه نیز ویژگی های اجتماعی و اقتصادی و کاربری اراضی خاص را ارائه مي كند. در این قلمرو خاص، یک عامل بالقوه برای هدایت مدیریت تقاضاي حمل و نقل نسبت به تحرک کربن کمتر وجود دارد؟ اگر چنین است، چه استراتژی اجرا مي شود؟ ما یک مدل انتخاب حالت با مشخصات لاجیت تو در تو را برای چهار حالت: راننده خودرو، مسافر خودرو، حمل و نقل عمومی و پياده روي برآورد كرديم. سپس، ما قابليت هاي انعطاف پذير تقاضا را نسبت به قیمت و زمان براي تجزیه و تحلیل راه حل های تحرک محاسبه كرديم. ما تاثیر سیاست های مختلف حمل و نقل را بر تغییر رفتار تحرک نسبت به آنهایی که بیشتر پایدار هستند شبیه سازی كرديم. نتایج يك اینرسی قوی در تقاضا برای استفاده از خودرو را نشان می دهد. تنها سیاست هاي تحرک شدید منجر به افزایش قابل توجه سهم حمل و نقل عمومی مي شود. متغیرهای اقتصادی متعارف براي افزایش تقاضاي حمل و نقل عمومی کافی نیست. ابزارهاي دیگر براي اجرا نیاز است. به نظر می رسد كه تعرفه اجتماعی راه حل مربوطه باشد.
    کلمات کلیدی: الگوی لوجیت چندجمله ای | انتخاب حالت | حمل و نقل عمومی | حمل و نقل خصوصی | رفتارهای متحرک | تحرک پایدار


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 25

    حجم فایل: 487 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-حمل-و-نقل
موضوعات