دانلود مقاله و خرید ترجمه:اهمیت هویت نام تجاری شرکت های بزرگ در مدیریت کسب و کار: کاربرد آن در بخش بانکی انگلستان
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • اهمیت هویت نام تجاری شرکت های بزرگ در مدیریت کسب و کار: کاربرد آن در بخش بانکی انگلستان

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اهمیت هویت نام تجاری شرکت های بزرگ در مدیریت کسب و کار: کاربرد آن در بخش بانکی انگلستان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The importance of corporate brand identity in business management: An application to the UK banking sector


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - BRQ Business Research Quarterly Volume 19, Issue 1, January–March 2016, Pages 3–12


    چکیده انگلیسی:

    Corporate brand identity management is a key issue for any organisation. Accordingly, its study is a research field of great interest. This paper seeks to broaden the understanding of this strategic activity and its effects. Specifically, it investigates the concept of corporate brand identity from the employees’ perspective in the UK financial banking sector and analyses the link between brand identity management and employees’ attitudes and behaviours. Results indicate that organisations should pay special attention to the corporate brand identity management, given its influence on employees’ commitment with their organisations, as well as their brand performance and satisfaction.
    KEYWORDS: Corporate brand identity | Commitment | Performance | Satisfaction | Banking


    چکیده فارسی:

    مدیریت هویت نام تجاری شرکت یک موضوع کلیدی برای هر سازمان است. بر این اساس، مطالعه آن یک زمینه پژوهشی با منافع بزرگ است. این مقاله به دنبال گسترش درک درستی از این فعالیت استراتژیک و اثرات آن است. به طور خاص، این مقاله به بررسی مفهوم هویت نام تجاری شرکت از دیدگاه کارکنان در بخش بانکی مالی انگلستان و تجزیه و تحلیل ارتباط بین مدیریت هویت نام تجاری و نگرش و رفتار کارکنان می پردازد. نتایج نشان می دهد که سازمان ها باید توجه ویژه ای به مدیریت هویت نام تجاری شرکت های بزرگ، با توجه به تاثیر آن بر تعهد کارکنان نسبت به سازمان و همچنین عملکرد نام تجاری و رضایت آنها داشته باشند.
    کلمات کلیدی: هویت نام تجاری شرکت | تعهد | عملکرد | رضایت | بانکداری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 26

    حجم فایل: 452 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات