دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی مشارکت کارکنان در مسئولیت اجتماعی (شرکت) از دیدگاه تبادل اجتماعی نسبت به مشارکت سازمانی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • بررسی مشارکت کارکنان در مسئولیت اجتماعی (شرکت) از دیدگاه تبادل اجتماعی نسبت به مشارکت سازمانی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی مشارکت کارکنان در مسئولیت اجتماعی (شرکت) از دیدگاه تبادل اجتماعی نسبت به مشارکت سازمانی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Exploring Employee Engagement with (Corporate) Social Responsibility: A Social Exchange Perspective on Organisational Participation


    منبع:

    Springer, Journal of Business Ethics, March 2015, Volume 127, Issue 3, pp 537-548


    چکیده انگلیسی:

    Corporate social responsibility (CSR) is a recognised and common part of business activity. Some of the regularly cited motives behind CSR are employee morale, recruitment and retention, with employees acknowledged as a key organisational stakeholder. Despite the significance of employees in relation to CSR, relatively few studies have examined their engagement with CSR and the impediments relevant to this engagement. This exploratory case study-based research addresses this paucity of attention, drawing on one to one interviews and observation in a large UK energy company. A diversity of engagement was found, ranging from employees who exhibited detachment from the CSR activities within the company, to those who were fully engaged with the CSR activities, and to others who were content with their own personal, but not organisational, engagement with CSR. A number of organisational context impediments, including poor communication, a perceived weak and low visibility of CSR culture, and lack of strategic alignment of CSR to business and personal objectives, served to explain this diversity of employee engagement. Social exchange theory is applied to help explore the volition that individual employees have towards their engagement with CSR activities, and to consider the implications of an implicit social, rather than explicit economic, contract between an organisation and its employees in their engagement with CSR.
    Keywords: Corporate social responsibility (CSR) | Employees | Engagement  | Social exchange theory (SET)


    چکیده فارسی:

    مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) یکی از بخش های شناخته شده و مرسوم فعالیت تجاری است. طرز فکر، استخدام و نگهداشت کارکنان جزء انگیزه های معمول برای مشارکت در CSR است، و کارکنان به عنوان یکی از ذینفعان سازمانی مهم شناخته می شوند. با وجود اهمیت کارکنان در ارتباط با CSR، مطالعات نسبتاً محدودی به بررسی مشارکت آن ها درCSR و موانع مربوط به این مشارکت پرداخته اند. این پژوهش اکتشافی که مبتنی بر مطالعات موردی است بر اساس مصاحبه های رو در رو و مشاهدات در یکی از شرکت های بزرگ انرژی بریتانیا به رفع مشکل عدم توجه می پردازد. در این مطالعه انواع مشارکت مشاهده شد، از عدم تمایل کارکنان به فعالیت های CSR در شرکت گرفته تا مشارکت کامل کارکنان در فعالیت های CSR، و افرادی که از مشارکت فردی خود در CSR راضی بودند اما از مشارکت سازمانی خیر. تعدادی از موانع سازمانی شامل انتقال ضعیف، برداشت کارکنان از ضعف فرهنگ CSR و نمود پایین آن فرهنگ، ونبود همسویی استراتژیک بین CSR و اهداف تجاری و فردی به توضیح وجود این تنوع در مشارکت کارکنان کمک می کنند. برای کمک به بررسی تصمیم کارکنان مختلف برای مشارکت در فعالیت های CSR و بررسی پیامدهای یک قرارداد اجتماعی ضمنی (به جای یک قرارداد اقتصادی مشخص) بین سازمان و کارکنان آن در مورد مشارکت در CSR از نظریه تبادل اجتماعی استفاده شده است.
    کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) | کارکنان | مشارکت | نظریه تبادل اجتماعی (SET)


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    حجم فایل: 72 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات