دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی شیوه های مدیریتی برای ارزیابی ارزش ویژه برندسازی محل: تحقیقی کیفی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • بررسی شیوه های مدیریتی برای ارزیابی ارزش ویژه برندسازی محل: تحقیقی کیفی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی شیوه های مدیریتی برای ارزیابی ارزش ویژه برندسازی محل: تحقیقی کیفی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Assessing managerial methods for evaluating place brand equity: A qualitative investigation


    منبع:

    elsevier - Tourism Management 47 (2015) 11-21


    چکیده انگلیسی:

    How DMO managers should evaluate success is a topic of much scholarly debate. Increasingly, there is a suggestion to integrate brand equity into place branding scholarship and practice, so this study aims to understand how DMO managers are using the construct, if at all. We conducted semi-structured interviews with 12 managers in a Southern U.S. state, and our results suggest that managers do not directly use consumer-based brand equity scales and instead use proxy measures that parallel with brand equity's components. We labeled these proxies revenue, web and social media analytics, benchmarking, and visibility. Problematically, managers do not link these proxies to mechanisms for creating brand equity. We suggest incorporating absorptive capacity as a way forward for managers to better link knowledge gathered with brand equity. Keywords: Place branding, Brand equity, Qualitative interviews, Absorptive capacity, City marketing


    چکیده فارسی:

    اینکه چگونه مدیران DMO (سازمان بازاریابی مقصد) باید موفقیت را ارزیابی کنند موضوع بیشتر مباحثه های پژوهشی است. به طور فزاینده ای ، پیشنهادی برای ترکیب ارزش ویژه علامت تجاری/مارک/برند در رویه و تحقیق برندینگ مکانی وجود دارد ، بنابراین هدف این مطالعه درک چگونگی استفاده مدیران DMO از ساختارمی باشد. ما مصاحبه های نیمه ساختاریافته را با 12 مدیر در ایالت جنوبی امریکا انجام دادیم و نتایج ما عنوان می کند که مدیران به طورمستقیم از مقیاس های ارزش ویژه برند مشتری مداری استفاده نمی کنند و درعوض از سنجش های شاخص/معیار استفاده می کنند که همراستا با اجزای ارزش ویژه برند است . ما این شاخص ها را به درآمد ، تجزیه و تحلیل رسانه اجتماعی و وب ، افزارسنجی و قابلیت رویت طبقه بندی می کنیم. مسئله پیچیده این است که مدیران این نمایندگان را به مکانیسم ها برای ایجاد ارزش ویژه برند مرتبط نمی کنند. ما ترکیب ظرفیت جذب را به عنوان راه پیش روی مدیران برای ارتباط بهتر دانش گرد آوری شده با ارزش ویژه برند پیشنهاد می کنیم . کلمات کلیدی: برندسازی محل، ارزش ویژه برند، مصاحبه های کیفی، ظرفیت جذب، بازاریابی شهر


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    حجم فایل: 952 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    جدیدیترین مقاله در زمینه برند و توریسم. مقاله دارای 11000 لغت می باشد که با احتساب هر 250 کلمه یک صفحه حدود 50 صفحه بوده و قیمت واقعی آن بالای 120 هزارتومان می باشد.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات