دانلود مقاله و خرید ترجمه:مرور منظمی از مشارکت ذینفعان در مداخلات بازاریابی اجتماعی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • مرور منظمی از مشارکت ذینفعان در مداخلات بازاریابی اجتماعی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مرور منظمی از مشارکت ذینفعان در مداخلات بازاریابی اجتماعی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A systematic review of stakeholder involvement in social marketing interventions


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Australasian Marketing Journal (AMJ) Volume 24, Issue 1, February 2016, Pages 8–19.


    چکیده انگلیسی:

    Stakeholder theory implies that involvement of stakeholders in intervention planning, implementation, and evaluation stages may enhance marketing outcomes. A systematic literature review was conducted to identify social marketing interventions published in peer reviewed journals whose reported aim was to reduce harm caused by alcohol from 2000 to May 2015. This paper considers the extent of stakeholder involvement in key stages of social marketing interventions, namely the formative research, implementation, and evaluation stages. The number of stakeholders was greatest in more complex community settings when compared to more narrow settings such as universities and schools. A restricted stakeholder focus was observed for evaluation. Stakeholder theory, a widely used management theory, can guide downstream social marketing intervention planning and design, implementation, and evaluation to deliver sustainable programmes. Limited stakeholder involvement in social marketing interventions limits their potential. Given limited stakeholder involvement was identified in the current review, the use of a broader array of stakeholders in formative research and evaluation is recommended to optimise behavioural outcomes.
    Keywords: Social marketing | Alcohol | Stakeholder theory | Systematic literature review | Intervention


    چکیده فارسی:

    نظریه سهام نشان می دهد که مشارکت ذینفعان در برنامه ریزی مداخله، پیاده سازی،و مراحل ارزیابی ممکن است نتایج بازاریابی را بالا ببرد. بررسی منابع سیستماتیک برای شناسایی مداخلات بازاریابی اجتماعی در مجله معتبر که هدف گزارش کاهش آسیب ناشی از الکل از سال 2000 تا مه 2015 بود انجام شد. این مقاله میزان دخالت ذینفعان در مراحل کلیدی مداخلات بازاریابی اجتماعی، یعنی پژوهش های شکل گیری، اجرا و ارزشیابی مرحله را نشان می دهد . تعداد سهامداران بزرگتر در جامعه در تنظیمات زمانی باریک تر و پیچیده تر مانند دانشگاه ها و مدارس مقایسه شده است. تمرکز ذینفعان برای ارزیابی مشاهده شد. نظریه سهام، تئوری مدیریت است که به طور گسترده ای استفاده می شود، و می تواند پایین دست های اجتماعی در برنامه ریزی مداخله بازاریابی را طراحی، پیاده سازی و برای ارائه برنامه های پایدار ارزیابی هدایت بکند . مشارکت ذینفعان محدود در مداخلات بازاریابی اجتماعی دارای توانایی های بالقوه ای است .مشارکت ذینفعان محدود ارائه شده در بررسی کنونی ،از طریق طیف وسیعتری از سهامداران در پژوهش ها شکل گیری و ارزیابی شد که برای بهینه سازی نتایج رفتاری توصیه می شود.
    کلمات کلیدی: بازاریابی اجتماعی | الکل | نظریه سهام | بررسی متون سیستماتیک | مداخله


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 37

    حجم فایل: 313 کیلوبایت


    قیمت: 37000 تومان  33300 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات