دانلود مقاله و خرید ترجمه:تولید بهنگام و مدیریت کیفیت جامع برای دستیابی شرکت ها به مزیت رقابتی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت کیفیت
  • تولید بهنگام و مدیریت کیفیت جامع برای دستیابی شرکت ها به مزیت رقابتی

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تولید بهنگام و مدیریت کیفیت جامع برای دستیابی شرکت ها به مزیت رقابتی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    JUST IN TIME AND TOTAL QUALITY MANAGEMENT FOR NEED OF ACHIEVING COMPETITIVE ADVANTAGE OF COMPANIES


    منبع:

    Economics and Organization Vol. 9, No 2, 2012, pp. 193 - 204


    چکیده انگلیسی:

    In recent decades, great number of companies have encountered drastic changes of business conditions. In such a situation, achieving and maintenance of competitive advantage becomes more difficult. The selection of an adequate strategy and appropriate key factors of success is based on the creation of value for the customers which becomes the essence of achieving permanent competitive advantage. Continuous search for new business ideas and new business systems results in highquality products at the moment when they are necessary, at a price that is acceptable for the customers. With the purpose of producing one such product, it is necessary to eliminate non-value-added activities, reduce, above all, inventories and defects and ensure 100% on-time delivery service. In the course of that process, special role and significance are given to Just in Time (JIT) business system, which changes the cost structure through the reduction of overhead costs, Backflush costing, which rationalizes the procedure of cost tracking and analysis, and total quality management, which ensures high quality of a product through the involvement of all employees and achieving of excellence of each aspect of a company.
    Key Words: competitive advantage | Just in Time | Backflush Costing | Total Quality Management.


    چکیده فارسی:

    در دهه های اخیر، تعداد زیادی از شرکت ها با تغییرات شدیدی در شرایط کسب و کار مواجه شده اند. در چنین وضعیتی، دستیابی به مزیت رقابتی و حفظ آن دشوار تر می شود. انتخاب یک استراتژی مناسب و عوامل کلیدی مناسب موفقیت، مبتنی بر ارزش آفرینی برای مشتریان است که به اساس دستیابی به مزیت رقابتی پایدار تبدیل می شود. جستجوی مداوم ایده ها و سیستم های تجاری جدید منجر به تولید محصولات باکیفیت در هنگام نیاز و با قیمتی می شود که برای مشتریان قابل قبول است. با هدف تولید چنین محصولی، حذف فعالیت های بدون ارزش افزوده و نیز کاهش موجودی و نقایص و تضمین ارائه خدمات 100% به موقع، ضروری است. در طول آن فرایند، سیستم تجاری تولید بهنگام (JIT) که ساختار هزینه را از طریق کاهش هزینه های سربار (هزینه یابی تأخیری) تغییر می دهد و رویه ردیابی و تحلیل هزینه را توجیه می کند و مدیریت کیفیت جامع که کیفیت بالای یک محصول را از طریق مشارکت دادن تمام کارکنان و دستیابی به تعالی هر یک از جنبه های شرکت تضمین می کند، نقش و اهمیت خاصی دارند.
    کلیدواژه ها: مزیت رقابتی | تولید بهنگام | هزینه یابی تأخیری | مدیریت کیفیت جامع


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 18

    حجم فایل: 69 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-کیفیت
موضوعات