دانلود مقاله و خرید ترجمه:مزایای سیستم مدیریت دانش برای بخش بانکداری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت دانش
  • مزایای سیستم مدیریت دانش برای بخش بانکداری

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مزایای سیستم مدیریت دانش برای بخش بانکداری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    BENEFITS OF KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEM FOR BANKING SECTOR


    منبع:

    International Journal of Computer Science and Communication, Vol. 3, No. 1, 2012, pp. 133-137


    چکیده انگلیسی:

    The globalization of financial markets forced bankers to be knowledge-based and be more efficient in managing knowledge in their banking operations. In this paper, a research model called: Banking Knowledge Management Model (BKMM), which encompasses knowledge creation, knowledge retention and knowledge sharing and more importantly, how each of these elements can be integrated in enhancing the quality of banking operations. The various components of BKMM are described in detail so as to explain the progress of knowledge management in banking operations. The contribution of the BKMM is expected to create a culture that promotes and encourages knowledge management to flourish in the banking sector. I have tried convey what exactly is the term Knowledge Management in general terms and in the banks perspective, its importance to banks, the problems faced and the technological aspect of knowledge management.
    Keywords: Knowledge Management | Knowledge Progress | Knowledge Creation | Knowledge Retention | Knowledge Sharing.


    چکیده فارسی:

    جهانی شدن بازارهای مالی، بانکداران را وادار کرد تا دانش محور باشند و در مدیریت دانش عملیات بانکی خود کارآمدتر باشند. در این مقاله، یک مدل پژوهشی موسوم به مدل مدیریت دانش بانکی (BKMM) ارائه شده است که خلق دانش، حفظ دانش و تسهیم دانش و از آن مهم‌تر، نحوه ترکیب این عناصر را برای بهبود کیفیت عملیات بانکی در بر می‌گیرد. مؤلفه های مختلف BKMM به تفصیل توضیح داده شده است تا پیشرفت مدیریت دانش در عملیات بانکی بیان گردد. انتظار می‌رود دستاورد BKMM ایجاد فرهنگی باشد که رشد مدیریت دانش را در بخش بانکداری، ارتقا بدهد و تشویق کند. تلاش کردم تا معنای دقیق عبارت مدیریت دانش در حالت کلی و از دیدگاه بانک‌ها، اهمیت آن برای بانک‌ها، مشکلات پیش رو و جنبه های فنی مدیریت دانش را بیان کنم.
    کلیدواژه‌ها: مدیریت دانش | جریان دانش | خلق دانش | حفظ دانش | تسهیم دانش


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    حجم فایل: 135 کیلوبایت


    قیمت: 14000 تومان  12600 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-دانش
موضوعات