دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارتقای خودکارآمدی برای توسعه شغلی در فیسبوک
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده شبکه های اجتماعی
  • ارتقای خودکارآمدی برای توسعه شغلی در فیسبوک

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارتقای خودکارآمدی برای توسعه شغلی در فیسبوک


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Enhancing self-efficacy for career development in Facebook


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Computers in Human Behavior 55 (2016) 921–931


    چکیده انگلیسی:

    The literature has two competing perspectives on Facebook: One claims positive effects of Facebook on individuals, while the other suggests detrimental effects. The contrasting perspectives are due to the technology-deterministic approach centering on Facebook “use” as opposed to non-use, neglecting the idiosyncrasies of members and the roles of their context. Accordingly, this study focuses on current college student members and enhancement of their self-efficacy for career development in Facebook, given college students’ loyalty to Facebook and their increasing financial uncertainties in the US. We posit that Facebook provides two affordances (i.e., affordance of virtual people watching and affordance of garnering social support), which in turn increase chances of two important sources of self-efficacy—i.e., gaining vicarious experience and social persuasions. An online survey with 260 college student Facebook members was conducted; the results of data analyses corroborated our hypotheses. These findings identify the unique affordances of Facebook for self-efficacy development, thereby expanding the social cognitive theory by demonstrating that technology affordances translate into effective sources of self-efficacy.
    Keywords: Facebook | College students | Technology affordance | Self-efficacy | Online survey


    چکیده فارسی:

    منابع علمی دارای دو دیدگاه رقابتی درمورد فیسبوک هستند: یک دیدگاه درباره اثرات مثبت فیسبوک بر روی افراد ادعا می کند درحالیکه دیدگاه دیگر اثرات مضر را بیان می کند. وجود دیدگاههای مختلف به علت وجود دیدگاه فناوری – جبری می باشد که بر روی استفاده از فیسبوک تمرکز دارند که با عدم استفاده از آن مخالفت دارد که از خصوصیات فردی اعضا و نقشهای زمینه ای آنها چشم پوشی می کند. درنتیجه، این تحقیق بر روی اعضای کنونی دانشجویان دانشگاهی و ارتقای خودکارآمدی آنها برای توسعه شغلی در فیسبوک، وفاداری دانشجویان مشخص شده به فیسبوک و عدم قطعیت رو به افزایش آنها در آمریکا تمرکز دارد. ما ادعا می کنیم که فیسبوک دو دستاورد را فراهم می کند (یعنی تماشای افراد مجازی و دستیابی به حمایت اجتماعی)، که شانس دو منبع مهم خودکارآمدی – یعنی دستیابی به تجربیات مختلف و ترغیب های اجتماعی – را افزایش می دهد. یک ارزیابی آنلاین با 260 دانشجوی عضو فیسبوک انجام شد؛ نتایج تحلیل داده ها فرضیه ما را تایید کرد. این یافته ها دستاوردهای منحصر به فردی از فیسبوک را برای توسعه خودکارآمدی شناسایی کرده و از این طریق نظریه همگرایی اجتماعی را با نشان دادن اینکه دستاوردهای تکنولوژیکی بیانگر منابع مفید خودکارآمدی هستند، گسترش می دهند.
    کلیدواژه ها: فیسبوک | دانشجویان دانشگاهی | دستاورد فناوری | خودکارآمدی | ارزیابی آنلاین


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 390 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
شبکه-های-اجتماعی
موضوعات