دانلود مقاله و خرید ترجمه:تعامل با انجمن برند آنلاین، توسعه مقیاس و اعتبارسنجی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • تعامل با انجمن برند آنلاین، توسعه مقیاس و اعتبارسنجی

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تعامل با انجمن برند آنلاین، توسعه مقیاس و اعتبارسنجی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Online brand community engagement: Scale development and validation


    منبع:

    elsevier - Journal of Business Research xxx (2014) xxx–xxx


    چکیده انگلیسی:

    In a quest for connecting with customers, the world's largest brands have gone online to develop communities to interact with consumers. Despite widespread adoption less is known about what motivates consumers to continually interact in these communities. Across six studies, we develop and test a typology of online brand community engagement (i.e., the compelling intrinsic motivations to continue interacting with an online brand community). We identify 11 independent motivations and test the scale's predictive power for participation in an online brand community. This study provides a much needed refinement to the disparate conceptualizations and operationalizations of engagement in the literature. As a result, academic researchers can now rely on a diverse set of motivational measures that bestfit the context of their research, adding to the versatility of future research studies. The results provide managers with new insight in the motivations for and impact of interacting in online brand communities. Keywords: Online brand communities Scale development Branding Consumer motivation Brand community


    چکیده فارسی:

    در برابر نیاز به ارتباط با مشتری¬ها، برندهای بزرگ دنیا برای پیشرفت و توسعه، اجتماعاتی را برای تعامل با مشتری از طریق خدمات آنلاین ایجاد کردند. بر خلاف اقبال گسترده، اطلاعات کمی در مورد اینکه چه چیزی مشتری¬ها را ترغیب به شرکت مداوم در این اجتماعات می¬کند وجود دارد. طی 6 تحقیق، ما آزمایش و تست¬هایی برای نوع شناسی این کسب و کار اجتماعات آنلاین برندها ( به‌طور مثال انگیزه¬های رقابتی و فوری داخلی برای ادامه دادن به این تعامل با اجتماع آنلاین برندها) انجام دادیم. ما 11 انگیزه مستقل و آزمایش پیش¬بینی مقیاس قدرت برای شرکت در این اجتماعات را شناسایی کردیم. این تحقیق اطلاعات پالایش شده مورد نیاز از مفاهیم جداگانه و عملیاتی کسب و کار در مقالات را تهیه کرده است. در نتیجه، محققان هم اکنون می¬توانند روی ابعاد گوناگون انگیزشی که به مهم‌ترین نحو با تحقیق خود هماهنگ باشد، تکیه و اعتماد کنند و به تحقیقات آینده نیز این تنوع را اضافه کنند. نتایج به مدیران بینش جدیدی در مورد ابعاد گوناگون تعامل در اجتماعات آنلاین برندها می‌بخشد. کلمات کلیدی: انجمن برند آنلاین، توسعه مقیاس، برندسازی، انگیزه های مصرف کننده، جامعه برند.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 23

    حجم فایل: 331 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات