دانلود مقاله و خرید ترجمه:استفاده از تکنولوژ ی سلف سرویس برای کاهش زمان انتظار مشتری
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده سیستم عامل
  • استفاده از تکنولوژ ی سلف سرویس برای کاهش زمان انتظار مشتری

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    استفاده از تکنولوژ ی سلف سرویس برای کاهش زمان انتظار مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Using self-service technology to reduce customer waiting times


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - International Journal of Hospitality Management 33 (2013) 435–445


    چکیده انگلیسی:

    An important perceived benefit of self-service technology has been its potential to reduce customer waiting-times. The purpose of this study was therefore to examine under which conditions the introduction of self-service technology in a service delivery process could reduce actual waiting-times and improve service levels. A simulation study showed that waiting-times and service levels in a hotel checkin process were influenced by the number of resources available to customers, the number of customers arriving to receive service, the processing speed of the self-service kiosk and the failure rate of the selfservice kiosk. Specifically, results showed that longer self-service kiosk processing times and higher failure rates led to longer waiting-times, especially when customer demand was high. The authors recommend that service providers considering self-service technology implementation pay careful attention to the design and performance of the self-service technology.
    Keywords: Self-service technology | Kiosk | Simulation | Waiting-time | Service level


    چکیده فارسی:

    یک مزیت بزرگ که برای تکنولوژی سلف سرویس لحاظ شده است, توانایی ان در کاهش زمان انتظار مشتری است. هدف از انجام این مطالعه بررسی این موضوع است که چه روشی از ارائه سلف سرویس میتواند در کاهش واقعی این زمان کمک کند. مطالعه شبیه سازی نشان داده است که زمان انتظار و سطح سلف سرویس درفرآیند چک نمودن یک هتل تحت تاثیر یک سری از وسایل در دسترس مشتری، تعداد مشتریانی که برای دریافت سرویس میرسند؛ سرعت فراوری کیوسک سلف سرویس و نرخ شکست کیوسک سلف سرویس قرار میگیرد. نتایج بخصوص نشان میدهد که زمان فرآوری کیوسک سلف سرویس و نرخ بالای شکست منجر به زمان انتظار طولانی میشود، بخصوص در زمانی که تقاضای مشتریان بالا باشد. نویسنده پیشنهاد میکند که فراهم کنندگان خدمات برقراری تکنولوژی سلف سرویس را مد نظر قرار دهند و توجه زیادی را بر روی برقرار ی طراحی و عملکرد تکنولوژی سلف سرویس معطوف نمایند.
    کلمات کلیدی: فناوری سلف سرویس | کیوسک | شبیه سازی | زمان انتظار | سطح سرویس


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    حجم فایل: 945 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
سیستم-عامل
موضوعات