دانلود مقاله و خرید ترجمه:چگونه بازاریابی، قابلیتهای تحقیق و توسعه و درجه بین المللی کردن به طور هم افزا بر روی عملکرد نوآورانه شرکتهای کوچک و متوسط  (SME) تاثیر میگذارد؟ یک مطالعه درباره شرکتهای  کوچک و متوسط  چینی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • چگونه بازاریابی، قابلیتهای تحقیق و توسعه و درجه بین المللی کردن به طور هم افزا بر روی عملکرد نوآورانه شرکتهای کوچک و متوسط (SME) تاثیر میگذارد؟ یک مطالعه درباره شرکتهای کوچک و متوسط چینی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چگونه بازاریابی، قابلیتهای تحقیق و توسعه و درجه بین المللی کردن به طور هم افزا بر روی عملکرد نوآورانه شرکتهای کوچک و متوسط (SME) تاثیر میگذارد؟ یک مطالعه درباره شرکتهای کوچک و متوسط چینی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    How do marketing, research and development capabilities, and degree of internationalization synergistically affect the innovation performance of small and medium-sized enterprises (SMEs)? A panel data study of Chinese SMEs


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - International Business Review, Volume 24, Issue 4, August 2015, Pages 642–651


    چکیده انگلیسی:

    This research examines how the marketing and research and development (R&D) capabilities as well as degree of internationalization influence the innovation performance of SMEs (small and medium-sized enterprises). SMEs are often considered the backbone of, and hence are of critical importance to, a large number of economies worldwide. A theoretical framework is developed by integrating insights from international new venture and marketing theory. We provide empirical evidence using panel data to test our models. The results indicate that internationalization has a positive effect on innovation performance when SMEs’ R&D capability or marketing capability is high. Notably, however, we find that the effect of internationalization on innovation performance is negative when R&D capability or marketing capability is low. Moreover, the results show that marketing capability not only positively strengthens the effect of R&D capability on innovation performance, but critically also further strengthens the impact of internationalization on innovation performance.
    Keywords: Innovation performance | Internationalization | Marketing capability | R&D capability


    چکیده فارسی:

    مباحث مطرح شده در این مطالعات بررسی میکند که چگونه قابلیتهای تحقیق و توسعه و بازاریابی به مانند درجه بین المللی نمودن بر روی عملکردهای نوآورانه یک شرکت کوچک و متوسط تاثیر میگذارد. شرکتهای کوچک و متوسط همواره بعنوان اسکلت و بخش حیاتی اقتصاد جهانی در نظر گرفته میشوند. در این کار با کمک یکپارچه سازی و ملاحظات مختلف تئوری بازاریابی و مخاطرات جدید بین المللی، یک چارچوب کاری تئوریک توسعه یافته است. در این کار برای ارزیابی مدل ، شواهد تجربی با استفاده از فهرستی از داده ها استفاده شده است. نتایج تحقیقات نشان میدهند که بین المللی نمودن در هنگامی که قابلیتهای تحقیق و توسعه یک شرکت کوچک و متوسط بالا باشد ، بر روی عملکرد نوآورانه دارای اثر مثبتی می باشد. در هنگامی که قابلیتهای تحقیق و توسعه یک شرکت کوچک و متوسط پایین باشد ، بین المللی نمودن دارای اثر منفی بر روی عملکرد نوآورانه آن میباشد. همچنین مطالعات نشان میدهند که تواناییهای بازاریابی نه تنها اثرات تحقیق و توسعه را تقویت میکند بلکه به طور بحرانی اثر بین المللی نمودن را بر روی عملکرد نوآورانه تقویت میکند.
    کلمات کلیدی: عملکرد نوآوری | بین المللی سازی | قابلیت بازاریابی | قابلیت R & D


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 37

    حجم فایل: 414 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات