دانلود مقاله و خرید ترجمه:مفهوم ریسک خدمات و استراتژی مدیریت و ریسک در شراکت گردشگری B2B
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • مفهوم ریسک خدمات و استراتژی مدیریت و ریسک در شراکت گردشگری B2B

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مفهوم ریسک خدمات و استراتژی مدیریت و ریسک در شراکت گردشگری B2B


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Service risk perceptions and risk management strategies in business-to-business tourism partnerships


    منبع:

    sciencedirect - Tourism Management Perspectives 13 (2015) 7–17


    چکیده انگلیسی:

    While risk management, distribution channel behavior, and tourist risks research agendas have gained considerable attention in tourism management over the past years, there is a lack of research on how tour organizers perceive risk related to service collaboration in the value chain and what strategies they apply to handle these risks. This study explores the ways in which incoming tour operators (ITOs) in Madagascar perceive the tourism value chain in terms of risk upstream (towards local service providers) and downstream (towards outbound agencies) and what strategies they apply to cope with these risks. Thefindings suggest that uncalibrated service quality among local service providers represents a major risk factor for ITOs. Additional risk categories upstream the service value chain include product and infrastructure constraints and competence lack. Downstream the value chain, market expectation and information about the destination are perceived as risk factors. To absorb these risks, ITOs commonly apply market analysis and communication followed by control and enhancement of value co-creation, competence development, and diversification. This study emphasizes the gap between what is perceived as the dominating risk category (uncalibrated service quality upstream) and the strategy that is applied to minimize service risks (market communication downstream) in the tourism value chain. Based on thefindings, the authors propose a conceptual model for predicting risk-coping behaviors in business-to-business tourism partnerships and discuss the ways in which tour organizers can deliver added value in business-to-business partnerships both upstream and downstream the tourism value chain. Keywords: Tourism risks Risk perceptions Risk-coping behavior Tourism value chain Incoming tour operators Risk management


    چکیده فارسی:

    در حالیکه مدیریت ریسک ،رفتارهای کانال توزیع و موضوعات تحقیق ری سک گردشگری،توجه زیادی را در مدیریت گردشگری در سال های گذشته به خود جلب نموده است ولی نبود تحقیقات در زمینه اینکه چگونه سازمان دهندگان تور ریسکهای مربوط به معاملات خدماتی را در زنجیره ارزش درک می کنند و چه استراتژیهایی را برای مدیریت این ریسکی انجام می دهند وجود ندارد. این پژوهش روش هایی را که سازمان دهندگان تورهای ورودی(ITO) در ماداگاسکار زنجیره ارزشی گردشگری را به عنوان ریسک بالا دستی (برای تامین کنندگان خدمات محلی )و پایین دستی (برای اژانسها)در نظر میگیرند و همینطور استراتژیهایی را که انان برای غلبه بر این ریسک ها به کار میگیرند را مورد مطالعه قرار داده است. یافته ها می گویند که کیفیت خدمات اندازه گیری نشده در سرویس دهندگان محلی ریسک عمده ITOها به شمار میرود.طبقه بندی های دیگر ریسک ارزش زنجیره ارزش خدمات شامل محصول و اجرای زیر بنایی و نبود اجرا ان را بهبود می بخشد در بررسی زنجیره ارزش پیش بینی بازار و اختلالات در خصوص بازار هدف به عنوان عوامل ریسک در نظر گرفته شده است. برای خنثی کردن این ریسک ها معمولا از تحلیل بازار و ارتباطات به وسیله کنترل و بهبود ارزش خلاقیت جمعی توسعه کارایی و تنوع استفاده می نماید. این پژوهش بر روی خلا بین انچه طبقه بندی ریسک غایب (ارتباط بازار بالا دستی)و استراتژی که برای به حداقل رساندن ریسک خدمات(ارتباط پایین دستی بازار)در زنجیره ارزشی گردشگری تمرکز می نماید.بر مبنای یافته ها ،نویسنده یک مدل ذهنی برای پیش بینی رفتارهای ریسک پذیر در کسب و کار گردشگری و همکاری کاری پیشنهاد می کند و روشهایی را که توسط ان سازمان دهندگان تورمی توانند ارزش افزوده شراکت های فی مابین را هم در پایین دست و هم در بالا دست زنجیره ارزش گردشگری ارایه دهند. کلمات کلیدی: خطرات گردشگری، درک ریسک، خطر مقابله رفتار، زنجیره ارزش گردشگری، اپراتورهای تور ورودی، مدیریت ریسک


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28

    حجم فایل: 91 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 2

سهیل[1394/2/28]

قبلا این مقاله را خریداری کردهام ولی به علت ریست گوشی آن را از دست دادهام ،لطفا راهنمایی فرمایید

سایت[1394/2/28]

با سلام به ایمیلتان ارسال شد

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات