دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدیریت نوآوری از طریق تولید مشترک در همکاری بین شرکتی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده کارآفرینی
  • مدیریت نوآوری از طریق تولید مشترک در همکاری بین شرکتی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدیریت نوآوری از طریق تولید مشترک در همکاری بین شرکتی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Managing innovation through co-production in interfirm partnering


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Business Research 68 (2015) 2248–2253


    چکیده انگلیسی:

    Innovation is a key source of knowledge-based competitive advantage. However, research on how firms coproduction enhances innovation is scarce. Thus, this study not only integrates the three dimensions of social capital and examines these dimensions separate effects on co-production but also incorporates the roles of absorptive capacity and self-efficacy, analyzing their effect on innovation. This study uses a random sampling method to select 221 firms in Taiwan and employs structural equations modeling to test the relationships. The findings indicate that absorptive capacity and self-efficacy enhance innovation. Co-production positively affects innovation, absorptive capacity, and self-efficacy. The findings also support positive relationships between social capital and co-production. This study contributes to the little research that explores partnership co-production in innovation.
    Keywords: Co-production | Social capital | Innovation | Absorptive capacity | Self-efficacy


    چکیده فارسی:

    نوآوری یک منبع اصلی مزیت رقابتی مبتنی بر دانش است. با این حال، تحقیقات در مورد اینکه چگونه تولید مشترک شرکت ها نوآوری را افزایش می دهد، کمیاب و نادر می باشد. بنابراین، این مطالعه نه تنها سه بُعد سرمایه اجتماعی را ادغام می نماید و اثرات جداگانه این ابعاد بر روی تولید مشترک را مورد بررسی قرار می دهد، بلکه شامل نقش ظرفیت جذب و خودکارآمدی و تجزیه و تحلیل اثر آنها بر روی نوآوری نیز می باشد. این مطالعه از روش نمونه گیری تصادفی برای انتخاب 221 شرکت در تایوان استفاده کرده و مدلسازی معادلات ساختاری را برای آزمون روابط بکار می گیرد. یافته ها نشان می دهد که ظرفیت جذب و خودکارآمدی نوآوری را افزایش می دهد. تولید مشترک به صورت مثبتی نوآوری، ظرفیت جذب، و خودکارآمدی را تحت تاثیر قرار می دهد. یافته های ما همچنین روابط مثبت بین سرمایه اجتماعی و تولید مشترک را پشتیبانی می نمایند. این مطالعه به پژوهش های کمی که همکاری تولید مشترک در نوآوری را مورد بررسی قرار می دهند، کمک می کند.
    کلمات کلیدی: تولید مشترک | سرمایه اجتماعی | نوآوری | ظرفیت جذب | خودکارآمدی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 23

    حجم فایل: 91 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
کارآفرینی
موضوعات