دانلود مقاله و خرید ترجمه:توسعه قابلیت روابط تولید کننده- مصرف کننده(نیمه حرفه ای ) ( prosumer ) برای کارایی کسب و کار
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • توسعه قابلیت روابط تولید کننده- مصرف کننده(نیمه حرفه ای ) ( prosumer ) برای کارایی کسب و کار

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    توسعه قابلیت روابط تولید کننده- مصرف کننده(نیمه حرفه ای ) ( prosumer ) برای کارایی کسب و کار


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Prosumer-oriented Relationship Management Capability Development for Business Performance


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia Technology 16 ( 2014 ) 606 – 612


    چکیده انگلیسی:

    In an always changing environment, companies must strive for business excellence. Corporate performance is determined by a firm’s resource endowment and the organizational effectiveness at converting these resources into capabilities. In this line of reasoning the present paper outlines current consumer trends which give way to new CRM extensions like the Prosumer-oriented Relationship Management (PoRM) model. Prosumers are new creative consumers who participate in corporate activities and cocreate value. Their innovative potential must be nurtured and enabled by adequate tools and processes. We propose five clusters of conceptual patterns for PoRM with the final purpose of converting them alongside other intellectual capital resources in PoRM capabilities for competitive advantage. Keywords: CRM; PoRM; capability; business performance; creative engagement; prosumer; social CRM; intellectual capital; conceptual patterns.


    چکیده فارسی:

    در یک محیط همیشه در حال تغییر ،باید شرکتها برای تعالی کسب و کار تلاش کنند.عملکرد شرکتها توسط اعطای منابع شرکت و اثر بخشی سازمان در تبدیل این منابع به قابلیتها مشخص می شود. در استدلال مقاله حاضر به تشریح گرایش مصرف کنندگانی که راه جدیدی برای توسعه CRM ( مدیریت روابط مشتری ) مانند مدل مدیریت روابط تولید کننده-مصرف کننده (PoRM ) ارائه میدهد. تولید کننده-مصرف کننده ها یا prosumer ها مصرف کننده های خلاق و جدیدی هستند که در فعالیتهای شرکتها شرکت می کنندو با همکاری یکدیگر ایجاد ارزش می نمایند. نوآوری بالقوه آنها باید پرورش یافته و با فرایند ها و ابزارهای مناسب فعال گردد.پنج خوشه از الگوهای مفهومی برای PoRM را پیشنهاد می کند.با این هدف نهایی که آنها را در کنارسایر منابع سرمایه فکری درقابلیت PoRM به مزیت رقابتی تبدیل می کنیم. کلمات کلیدی: CRM، PoRM، قابلیت، عملکرد کسب و کار، تعامل خلاق، prosumer پیشرو، CRM اجتماعی، سرمایه های فکری، الگوهای مفهومی.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 12

    حجم فایل: 49 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات