دانلود مقاله و خرید ترجمه:تجربه آنلاین مشتری در خرده فروشی الکترونیکی : مدل تجربی از سوابق  و نتایج آن
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • تجربه آنلاین مشتری در خرده فروشی الکترونیکی : مدل تجربی از سوابق و نتایج آن

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تجربه آنلاین مشتری در خرده فروشی الکترونیکی : مدل تجربی از سوابق و نتایج آن


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Online Customer Experience in e-Retailing: An empirical model of Antecedents and Outcomes


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Retailing 88 (2, 2012) 308–322


    چکیده انگلیسی:

    The theoretical understanding of online shopping behavior has received much attention. Less focus has been given to the formation of the customer experience (CE) that results from online shopper interactions with e-retailers. This study develops and empirically tests a model of the relationship between antecedents and outcomes of online customer experience (OCE) within Internet shopping websites using an international sample. The study identifies and provides operational measures of these variables plus the cognitive and affective components of OCE. The paper makes contributions towards new knowledge and understanding of how e-retailers can provide effective online experiences for customers.
    Keywords: E-retailing | Online customer experience | Trust | Satisfaction | Repurchase intention | Structural equation modeling


    چکیده فارسی:

    درک تئوری رفتار خرید آنلاین توجه زیادی را به خود جلب نموده است. توجه کمتری بر روی ایجاد تجربه مشتری (CE) که از تعامل خریدار آنلاین با فروشندگان الکترونیکی ناشی میشود؛ متمرکز شده است.
    این مطالعه یک مدل را توسعه داده و آنرا بطور تجربی با استفاده از رابطه بین سوابق و نتایج حاصل از تجربه مشتری آنلاین( OCE) درون وبسایتهای خرید اینترنتی با کمک گرفتن از یک نمونه بین المللی آزمایش میکند. این مطالعه، معیارهای عملیاتی از این متغیرها را به اضافه ی مولفه های موثر و شناختی OCE شناسایی نموده و فراهم میکند. این مقاله با هدف گیری به سمت دانش جدید و درک اینکه چگونه خرده فروشان اینترنتی میتوانند یک تجربه موثر انلاین را برای مشتریان خود فراهم کنند، سهمی از تولید مقالات در این زمینه را به خود اختصاص میدهد.
    کلمات کلیدی: خرده فروشی الکترونیکی | تجربه مشتری آنلاین | اعتماد | رضایت | قصد خرید مجدد | مدل معادلات ساختاری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 15
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 47

    حجم فایل: 770 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات