دانلود مقاله و خرید ترجمه:نقش مشتری مداری  در رابطه ی بین برقراری ارتباط با مدیر و رضایت مشتری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • نقش مشتری مداری در رابطه ی بین برقراری ارتباط با مدیر و رضایت مشتری

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نقش مشتری مداری در رابطه ی بین برقراری ارتباط با مدیر و رضایت مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    THE ROLE OF CUSTOMER ORIENTATION IN THE RELATIONSHIP BETWEEN MANAGER COMMUNICATIONS AND CUSTOMER SATISFACTION


    منبع:

    Journal of Hospitality & Tourism Research July 15, 2013


    چکیده انگلیسی:

    Within the restaurant and hospitality industry, employee behaviors and relationships are important in determining customer satisfaction. The present study extended the hospitality literature regarding customer satisfaction in three ways using a crosssectional survey design. First, the relationship between manager communications and customer orientation was explored, and results supported a positive, significant relationship. Second, this study helped confirm past studies that have tested the relationship between customer orientation and customer satisfaction using a singleitem customer response measure. Finally, a meditational test examined whether customer orientation carries the full influence of a manager’s communication and the resulting customer satisfaction. Results supported the meditational test. Practical and theoretical implications are explored for both hospitality researchers and practitioners.
    Keywords: customer orientation | communications | customer satisfaction | mediation | restaurants


    چکیده فارسی:

    در حوزه ی صنعت رستوران و مهمان نوازی، رفتار و ارتباط کارمندان برای تعیین رضایت مشتری بسیار مهم است. مطالعه ی پیش رو، ادبیات مهمان نوازی را با توجه به رضایت مشتری به سه طریق با استفاده از طرح بررسی مقطعی توسعه می دهد. در ابتدا ارتباط بین برقراری ارتباط با مدیر و مشتری مداری مورد بررسی قرار می گیرد و نتایج از یک رابطه ی مثبت و معنی دار تبعیت می کنند. دوماً، این مطالعه به تأیید مطالعات قبلی که ارتباط بین مشتری مداری و رضایت مشتری را با استفاده از معیار پاسخ مشتری تک آیتمه را نشان می دهد کمک می کند. در نهایت با استفاده از یک آزمون تفکر بررسی می کنیم که آیا مشتری مداری تأثیر کاملی بر ارتباط مدیر و رضایت نهایی مشتری دارد یا خیر. نتایج بدست آمده از یک آزمون تفکر پشتیبانی می کنند. پیامدهای تئوریکی و عملی برای محققان مهمان نوازی و متخصصان مورد بررسی قرار گرفته اند.
    کلمات کلیدی: مشتری مداری | ارتباط | رضایت مشتری | تفکر | رستوان


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 18

    حجم فایل: 64 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات