دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارزیابی امادگی  آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه ی کنیا
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش الکترونیک
  • ارزیابی امادگی آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه ی کنیا

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارزیابی امادگی آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه ی کنیا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Evaluation of E-Learning Readiness in Secondary Schools in Kenya


    منبع:

    World Applied Programming, Vol (3), Issue (10), October 2013. 493-503


    چکیده انگلیسی:

    As e-learning becomes useful to learning institutions worldwide, an assessment of e-learning readiness is essential for the successful implementation of e-learning as a platform for learning environments. Success in e-learning can be achieved by understanding the level of readiness of e-learning environments. To facilitate schools in Kenya to implement e-learning, the government selected five public secondary schools in each district and provided funds for Information Communication and Technology (ICT) infrastructure development and teachers training on ICT. The selected schools are also intended to serve as reference elearning centers for other schools. In attempts to implement e-learning, the institutions involved need to be assessed to ascertain their level of preparedness lest the noble initiative be of no benefit to the society. The study investigated the preparedness of ten schools which benefited from ICT development funds within Rachuonyo South and Rachuonyo North districts. The survey examined the level of technical competency and computer literacy among teachers and students, their attitude and perception towards the use of e-learning. Descriptive research was used to obtain information concerning the level of e-learning implementation readiness and to describe the scenarios with respect to conditions in schools. Teachers’ and students’ computer literacy as well their perceptions and attitude towards technology were significant measures of e-learning implementation readiness. This research findings show that teachers and students are ready to embrace elearning technology, but there is need to enhance their technical capacity through training for successful elearning adoption. Though most students accept e-learning, they lack basic computer skills required of them to effectively use e-learning platform. The study revealed a positive correlation between computer literacy and elearning acceptance.
    Keywords: E-Learning Implementation | ICT infrastructure | e-learning readiness | Perception and attitude


    چکیده فارسی:

    امادگی برای اجرای موفقیت امیز اموزش الکترونیکی به عنوان پلتفرمی برای محیط اموزش ضروریست.موفقیت در اموزش الکترونیکی با درک درست از امادگی بستر و محیط این نوع اموزش قابل دستیابیست.برای کمک به نهادینه سازی و اجرای اموزش الکترونیکی در مدارس کنیا، حکومت 5 مدرسه اموزش متوسطه در هر استان را انتخاب کرده و ودجه لازم برای فراهم اوری زیرساخت لازم برای اجرا وننهادینه سازی فن اوری ارتباطات اطلاعات(ICT) و اموزش معلمان در این زمینه را فراهم کرده است.مدارس انتخاب شده همچنین به عنوان الگویی برای اجرای این برنامه در مدارس دیگر در نظر گرفته شده اند.در تلاش برای اجرای اموزش الکترونیکی، باید به موسسات در گیر در این مساله یاری رساند تا سطح خود را افزاش دهند تا این که مبادا این نواوری برای اجتماع خالی از سود بماند.تحقیق به مطالعه و بررسی ده مدرسه در بخش Rachuonyo جنوبی و شمالی که از بودجه گسترش ICT استفاده می کنند می پردازد. به علاوه به مطالعه شایستگی و صلاحیت فنی میان معلمان و شاگردان،گرایش و میزن درک ان ها از استفاده از اموزش الکترونیکی می پردازد می پردازد.تحقیق توصیفی برای به دست اوردن اطلاعات مرتبط با سطح اجرای امادگی اموزش الکترونیکی و توصیف سناریوها با ترتیب مدارس به کار رفته است.الفبای اموزشی معلمان و دانش اموزان در زمینه کامپیوتر و همچنین شرکتشان در برنامه و گرایششان به ست فن اوری مقیاس های قابل توجهی از امادگی اجرای ایم نوع اموزش بودند.نتایج این تحقیق نشان داد که معلمان و دانش اموزان برای فن اوری اماده هستند،امابرای اتخاذ و فراگیری موفق ان، نیاز به افزایش ظرفیت فنی انان در طول دوره اموزش است.اگرچه بیشتر دانش اموزان اموزش الکترونیکی را می پذیرند، کمبود مهارت های پایه ای ان ها انها در زمینه کامپیوتر،که برای اموزش الکترونیکی بسیار مهم هستند بارز است.این تحقیق یک ارتباط مثبت میان الفبای اموزش کامپیوتر و گیرایی و پذیرش در اموزش الکترونیکی را نشان داد.
    کلمات کلیدی: اجرای آموزش الکترونیکی | زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات | آمادگی آموزش الکترونیکی | ادراک و نگرش


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 25

    حجم فایل: 181 کیلوبایت


    قیمت: 21000 تومان  18900 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-الکترونیک
موضوعات